- Objavljeno: 13.08.2020.
Francuski mediji promoviraju Hrvatsku kao hit odmorišnu destinaciju
U udarnom terminu francuskog TV kanala TF1 prikazana je popularna emisija Cuisine impossible u kojoj su predstavljene gastronomske čari Slavonije.
Riječ je o emisiji koja predstavlja destinacije kroz otkrivanje lokalnih proizvoda i proizvođača, a posebna emisija o Hrvatskoj nastala je u organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Predstavništva u Francuskoj te Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije.„Iznimno gledana emisija koju prati preko milijun gledatelja predstavila je hrvatsku regiju koju francuski ljubitelji putovanja tek otkrivaju. Ova je emisija doprinijela ne samo promociji turističke ponude Slavonije već i različitosti cjelokupne hrvatske turističke ponude. Uz to, vjerujem da će emitiranje potaknuti i veći broj rezervacija za iduću godinu kada će veliki broj Francuza realizirati svoja putovanja planirana u ovoj godini“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, naglasivši kako u Hrvatskoj trenutno prosječno na dnevnoj bazi boravi oko 14 tisuća francuskih gostiju.
U emisiji posvećenoj Slavoniji, francuski kulinarski chef Julien Duboue prihvatio je izazov prema kojem je, nakon degustacije fiš paprikaša domaćina lokalnog OPG-a Zoltana Jovića, za manje od 48 sati trebao pripremiti identično jelo, to jest identificirati sastojke ovog autentičnog slavonskog jela, uloviti ribu u Dunavu i nabaviti preostale namirnice. Nakon uspješno ispunjenog izazova, istaknuo je izuzetno gostoprimstvo Slavonaca. U emisiji su prikazani iločki pejzaži i podrumi, vinogradi, kvalitetno vino, a Slavonija je predstavljena kao regija s bogatom turističkom ponudom.
„Zadovoljni smo uspješnom realizacijom ovog projekta putem kojeg se Hrvatska još jednom plasirala na listu omiljenih europskih destinacija Francuza, koji iz godine u godinu otkrivaju nove hrvatske regije. Sigurni smo da će u nadolazećem razdoblju bogatstvo turističke ponude Slavonije privlačiti sve više Francuza“, istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Daniela Mihalić Đurica, dodavši kako i brojni drugi francuski mediji posljednjih dana izvještavaju o Hrvatskoj kao hit destinaciji.
Primjerice, u najgledanijem terminu francuske nacionalne televizije M6 emitirana je emisija Zone interdite, u cijelosti posvećena hrvatskom turizmu i Hrvatskoj koja je predstavljena kao jadranski dragulj i hit destinacija za francuske goste posljednjih godina. Emisiju pod nazivom „Francuzi našli svoje mjesto pod hrvatskim suncem“ do sada je pogledalo nekoliko milijuna ljudi, a prikazane su destinacije poput Splita, Pakoštana, Paga, Nacionalnog parka Krka, Brača, Hvara i Paga, uz niz korisnih savjeta za kreiranje idealnog odmora u Hrvatskoj. Danima nakon emitiranja brojni francuski mediji prenijeli su sažetak emisije koja otkriva zašto turisti iz cijelog svijeta obožavaju Hrvatsku.
Također, prestižni francuski tjednik Le Figaro u svom članku uvrstio je hrvatski otok Lopud na prvo mjesto triju mediteranskih rajskih otoka, uz grčki Santorini i korzikanski Brando, dok je francusko izdanje lifestyle magazina Grazia u svom članku pod nazivom „Najljepši europski otok: donosimo izbor najljepših koje sanjamo posjetiti“ objavilo listu na kojoj je uvrštena i Hrvatska, točnije otok Hvar koji se našao na visokom petom mjestu najljepših europskih otoka.
I lider među francuskim motonautičkim medijima te mjesečnik s 25-godišnjom tradicijom Moteaur Boat, u svom broju od kolovoza predstavlja Hrvatsku kao nautički raj, s posebnim naglaskom na Vis koji je novinarsko-snimateljsku ekipu oduševio svojom ljepotom i autohtonim doživljajem.
Spomenimo kako je u tijeku i snimanje popularne 90-minutne putopisne emisije Echappées Belles u Istri te na otocima Cresu i Pagu. Emisiju prati gotovo dva milijuna gledatelja, a epizoda o Hrvatskoj biti će prikazana u svibnju 2021. godine u udarnom terminu na nacionalnom TV kanalu France 5.