Festival Ultra Europe nadmašio sva očekivanja: Više od 150 tisuća posjetitelja

Slika /arhiva/20150710_ultraeu.jpg

Festival Ultra Europe u sedam je dana održavanja nadmašio sva očekivanja te postao Destination Ultra, koji posjetiteljima osim vrhunskih provoda otkriva i ljepote hrvatske obale i otoka. Više od 150.000 ljudi iz više od 140 zemalja svijeta pohodilo je Split, Brač, Hvar i Vis. Organizatori su u ovogodišnje izdanje uložili više od 50 milijuna kuna, tijekom tri godine više od 100 milijuna kuna, a procjenjuje se kako su za vrijeme održavanja festivala gradovi domaćini zaradili čak 500 milijuna kuna.

„Izuzetno sam ponosan što mogu potvrditi da je festival Ultra Europe, sukladno rezultatima i podacima o gospodarskom i turističkom prometu te broju posjetitelja, najveće međunarodno događanje u povijesti Hrvatske. Festival je potaknuo više od 500 milijuna kuna turističke potrošnje, a Split i Hrvatska su se prometnuli u nezaobilaznu destinaciju onih željnih dobrog provoda, ali i vrhunskog turističkog iskustva“, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija, koji je pohvalio i suradnju s lokalnim vlastima i turističkim sektorom u gradu Splitu.

„Iskustvo i još usklađenija suradnja među svim partnerima u organizaciji festivala Ultra Europe rezultirali su najuspješnijim festivalom do sada, sa svih aspekata, a na zadovoljstvo Splita kao grada domaćina, brojnih posjetitelja i naših građana, koji su Ultru odlično prihvatili. Ekonomski, turistički i marketinški efekti Ultre dokazuju veliku važnost ovog festivala za Split i Hrvatsku i zato već sada počinjemo s pripremama za iduću godinu“, rekao je gradonačelnik Splita Ivo Baldasar, zahvalivši se na koncu organizatorima na suradnji i međusobnom uvažavanju.   

Važnost i značenje festivala Ultra Europe naglasio je osnivač tvrtke Ultra Worldwide i glavni organizator Ultra festivala diljem svijeta, Russell Faibisch, te izrazio veliko zadovoljstvo lokacijom na kojoj se održava: „Ultra Europe održava se u jednoj od najljepših zemalja na svijetu. U samo tri godine postao je vodeći svjetski festival elektroničke glazbe, a ima veliki potencijal postati vodeća svjetska glazbena destinacija u narednim godinama.“

Na osam festivalskih pozornica nastupilo je ukupno 120 vrhunskih svjetskih DJ-a koji su posjetiteljima pružili više od 250 sati izvanredne glazbe. VIP ulaznice za festival Ultra Europe i party Ultra Beach rasprodane su u pretprodaji. Odličnu glazbu i nastupe najboljih svjetskih DJ-a nisu propustili ni brojni mediji pa je tako na festivalu Ultra Europe bilo akreditirano više od 120 inozemnih novinara.

O uspjehu jedinog europskog izdanja festivala Ultra svjedoči i činjenica da je ukupni doseg na službenoj Facebook stranici bio čak 5.6 milijuna ljudi s 730.00 fanova koji su bili aktivno uključeni u interakciju. Tijekom trajanja festivala službeni profil na Instagramu dostigao je broj od 50.000 pratitelja, a hashtag #UltraLIVe postao je tzv. trending topic na Twitteru tijekom drugog festivalskog dana u Splitu. Više od 5.000.000 ljudi je pratilo tzv. Story Mode s Ultra Beach na Snapchatu pa je ispravno za zaključiti da su sve oči ovog tjedna bile uprte u Hrvatsku.



Pisane vijesti