Europska promocija hrvatskih malih hotela

Slika /arhiva/1202029-omh-L.jpg

Nacionalna udruga malih i obiteljskih hotela zajedno sa Hrvatskom turističkom zajednicom organizira veliku europsku promociju malih hotela te razgovore sa poslovnim partnerima u Njemačkoj, Češkoj i Austriji od 23. do 27. ožujka.

Cilj je promovirati i dogovoriti poslovne aranžmane sa stranim partnerima koji bi u svoje kataloge ponude uvrstili i oko 15 tisuća postelja u najboljim malim hotelima Hrvatske, izvijestili su u petak iz Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela.

Radi toga dvadesetak članova te udruge sa predsjednikom Šimom Klarićem odlazi idućeg tjedna u Beč, Prag i Muenchen, u kojima su zajedno sa predstavništvima HTZ-a organizirane poslovne radionice sa stranim turoperatorima, dok će za novinare i agente biti upriličena prezentacija obiteljskih hotela i njihove ponude pod nazivom "Small and Friendly".

Poslovne radionice, na koje su pozvani predstavnici inozemnih agencija zainteresirani za plasman hrvatskih malih i obiteljskih hotela svojim gostima, imaju za cilj predstaviti posebnosti turističke ponude u takvim objektima i brojne mogućnosti koje su gostima na raspolaganju.

Nakon poslovnih radionica uslijediti će prezentacije za novinare, a potom tradicionalna "Hrvatska večera" u hrvatskim restoranima Beča, Muenchena i Praga. Za tu priliku mali hotelijeri poslužit će i promovirati hrvatske delicije i vina.

Mali i obiteljski hoteli, kojih je danas oko 200 u svim dijelovima Hrvatske, imaju oko 15 tisuća postelja.

Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela u Hrvatskoj u svom redovnom i pridruženom članstvu ima 143 hotela i 64 visokokvalitetna pansiona, vile i agrodomaćinstva s područja cijele Hrvatske.

Iz te udruge ističu kako Strategija razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine za postojeće i nove kapacitete malih obiteljskih hotela i pansiona predviđa ulaganja od oko 295 milijuna eura. Strategija predviđa do 2020. otvaranje oko 200 novih obiteljskih i malih hotela. (Hina)



Pisane vijesti