Dubrovnik ima zimsku ponudu za turiste, ali nedostaje letova

Slika /arhiva/dubrovnik-grad-bd-ww.jpg

Dubrovnik je po brojnim istraživanjima, ocjenama struke i turista iz cijelog svijeta najpoznatiji hrvatski turistički brend koji je i ove godine zabilježio odlične turističke rezultate, a uz ljetnu intenzivno razvija i zimsku turističku ponudu koja bi imala i veći odaziv publike da je više letova domaćeg i europskih avio prijevoznika.

U to su uvjereni u Turističkoj zajednici grada Dubrovnika (TZGD) koja je danas u zagrebačkom Hotelu Dubrovnik predstavila zimsku ponudu tog grada i njegove okolice uz naglasak na božićne i novogodišnje programe.

Direktorica TZGD-a Romana Vlašić važnim je za cjelogodišnji, a posebno zimski turizam u Dubrovniku istaknula letove British Airwaysa dva puta tjedno uz napomenu da u gradu i TZ-u čine sve da bi letova i prijevoznika bilo više i izvan ljetne sezone.

Dubrovnik ima raznovrsne i kvalitetne turističke proizvode i usluge kako za kongresnu i poslovnu tako i za svu drugu turističku publiku, ove će zime cijelo vrijeme biti otvoreno 12 hotela, a još pokoji i oko Božića i Nove godine, kvalitetna je i ponuda privatnog smještaja, ali nedostaje letova i za domaće i za strane turiste, naglasila je Vlašić.

Ipak, vjeruje da će se i ove godine na dočeku Nove kao i svake na Stradunu te u cijelom gradu odmarati oko pet tisuća domaćih i stranih turista, kao i da će ih u Dubrovnik privući i bogata ponuda programa "Božić u gradu", a kasnije i Festa Sv. Vlaha u veljači, Dubrovački karnevo početkom ožujka te druga događanja tijekom zime.

Na današnjem predstavljanju istaknuta je i ponuda Konavla (agroturizmi, vina i drugo) kao ruralna strana Dubrovnika, a Vlašić je podsjetila i na brojne nagrade te odlične komentare o Dubrovniku na najpoznatijim svjetskim turističkim i drugim portalima, kao i na odlične efekte od serijala "Igra prijestolja" koji je dijelom sniman i u Dubrovniku.

Do kraja ove godine, pa i iduće, očekuju i nastavak pozitivnih trendova u turističkim dolascima i noćenjima kojih je u prvih deset mjeseci ove godine bilo 741 tisuća odnosno gotovo 2,8 milijuna, što su porasti od 17,6 i 9 posto u odnosu na isto vrijeme prošle godine. (Hina)



Pisane vijesti