Drugi DMK Forum okupio brojne sudionike turističke industrije

Slika /arhiva/141203_dmk-01.jpg

U zagrebačkom hotelu International, u okviru projekta „Razvoj destinacijskih menadžment kompanija“ (DMK), danas je održan drugi po redu  DMK forum koji je okupio više od 230 sudionika iz područja hrvatske turističke industrije i predstavnika medija. Sudionicima foruma predstavljeni su primjeri dobre prakse iz različitih segmenata turizma koji će omogućiti brži i kvalitetniji razvoj destinacijskih menadžment kompanija u Hrvatskoj, kao i novi priručnik „Destinacijske menadžment kompanije – priručnik za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa“ u izdanju Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Ovogodišnji forum otvorili su direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić i ministar turizma Darko Lorencin.

U zagrebačkom hotelu International, u okviru projekta „Razvoj destinacijskih menadžment kompanija“ (DMK), danas je održan drugi po redu  DMK forum koji je okupio više od 230 sudionika iz područja hrvatske turističke industrije i predstavnika medija. Sudionicima foruma predstavljeni su primjeri dobre prakse iz različitih segmenata turizma koji će omogućiti brži i kvalitetniji razvoj destinacijskih menadžment kompanija u Hrvatskoj, kao i novi priručnik „Destinacijske menadžment kompanije – priručnik za uspješno poslovanje i marketing u turizmu posebnih interesa“ u izdanju Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Ovogodišnji forum otvorili su direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić i ministar turizma Darko Lorencin.

„Projekt DMK kojega provodi Hrvatska turistička zajednica od strateške je važnosti za hrvatsku turističku industriju u cjelini. Njegov je cilj stvoriti poticajno okruženje za suradnju privatnih lokalnih poslovnih subjekata, od receptivnih agencija, sustava turističkih zajednica i ostalih subjekata kako bi se uspješno oformile agencije specijalizirane za djelovanje po modelu destinacijskih menadžment kompanija. Hrvatska turistička zajednica ove je godine objavila javni poziv za izbor potencijalnih kandidata za razvoj DMK te dodjelu potpora za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa. Ovaj javni poziv iznjedrio je  kvalitetne programe devet agencija kojima je odlukom Turističkog vijeća i dodijeljena potpora. Izuzetno mi je drago što je sudionicima foruma danas uručen DMK priručnik, što je još jedan od rezultata složenog projekta kojega provodi nacionalna turistička organizacija“, rekao je direktor Ivičić.

 „Razvoj destinacijskih menadžment kompanija jedna je od mjera iz Strategije razvoja turizma do 2020. godine. Specijalizirane receptivne turističke agencije koje kreiraju i plasiraju ponudu složenih turističkih proizvoda, odnosno paket aranžmana, prilagođenu potrebama i zahtjevima pojedinih tržišnih segmenata turista, jedan su od ključnih aktera u širenju i podizanju ukupne vrijednosti destinacijske ponude. Težište je na razvoju sposobnosti kreiranja i plasmana jedinstvenih i pamtljivih doživljaja i turističkih paketa posebnih interesa, osobito u razdobljima predsezone i posezone te u kontinentalnim destinacijama. Potrebno je kreirati posebne proizvode te se na taj način širiti i istaknuti na tržištu. Upravo tu vidim veliku ulogu DMK, jer one mogu biti nositelji razvoja specifičnih turističkih proizvoda u pojedinim destinacijama te generatori dolazaka onog segmenta turista koji su do sada malo, ili uopće nisu, dolazili u naša odredišta“, istaknuo je ministar Lorencin.

Sudionike ovogodišnjeg foruma pozdravio je i voditelj projekta Željko Trezner, direktor UHPA-e, nakon čega je skup nastavljen predstavljanjem primjera dobre prakse destinacijskih menadžment kompanija iz Hrvatske, korisnicima potpora iz prvog kruga javnog poziva za izbor kandidata za razvoj DMK. Iskustva agencije Globtour event u predstavljanju ponude kulturnog turizma izložila je Nikolina Tomaškov Buzov, dok je Laura Popovac predstavila rad agencije T.A. VMD o aktivnostima specijaliziranih tura za tržište posebnih interesa.

Na kraju foruma otvorena je panel rasprava s temom „DMK laboratorij - dosadašnja iskustva i mogućnosti daljnjeg razvoja“, na kojoj su sudjelovali pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković, dr. sc. Nevenka Čavlek s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Gordana Borojević iz GU HTZ, Vesna Pritchard iz agencije Globtour Event te Rudi Grula iz TZ Međimurske i Joško Stella iz TZ Splitsko-dalmatinske županije.

Ovogodišnji forum nastavlja se na plan i iskustva prvog DMK foruma održanog u Termama Tuhelj prošle godine te ovogodišnjeg javnog poziva za dodjelu potpora DMK. Razvoj destinacijskih menadžment kompanija jedna je od ključnih aktivnosti HTZ-a u sljedećem razdoblju određenih Strateškim marketinškim planom hrvatskog turizma.

Projekt DMK, kojega provodi Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Ministarstvom turizma, Veleučilištem VERN, Institutom za turizam i Udrugom hrvatskih putničkih agencija, ima za cilj stvoriti poticajno okružje za suradnju privatnih lokalnih poslovnih subjekata kako bi se stvorila baza kandidata koji bi se mogli specijalizirati za djelovanje po modelu destinacijskih menadžment kompanija (DMK).



Pisane vijesti