Domaćim namirnicama do uspješnijeg poslovanja u turizmu

Slika /arhiva/la_batat-termesvm_w1.jpg

Hrvatska, kao turistički prepoznata destinacija može svojim gostima ponuditi lokalne, domaće proizvode, ali još je nedovoljan broj hotela koji su svoje poslovanje okrenuli prema suradnji s lokalnim proizvođačima.

Jedan od rijetkih svijetlih primjera suradnje s proizvođačima u lokalnoj zajednici su LifeClass Terme Sveti Martin. U želji da gostima pruže najbolje što mogu, okrenuli su se suradnji sa seoskim gospodarstvima od kojih nabavljaju većinu sezonskih namirnica. Takav oblik suradnje pokazao se kao pun pogodak te tako Terme danas imaju više od 20 ugovora s obližnjim obiteljskim gospodarstvima koja im dnevno dostavljaju svoje proizvode.

U relativno kratkom vremenu gosti su prepoznali kvalitetu gastronomske ponude LifeClass Termi Sveti Martin koje već duže vrijeme za doručak pripremaju svoj vlastiti jogurt, poslužuju palačinke od integralnog brašna i ostale domaće delicije.

Šefica kuhinje Anika Kocijan iskoristila je potencijal kvalitetnih namirnica i odlučila proširiti već postojeću ponudu i samo za goste hotela pripremiti domaće džemove od sastojaka koje nabavlja od poljoprivrednika u okruženju Termi.

Sav trud oko suradnje s lokalnom zajednicom dio je 'zelenog poslovanja' Termi. Uz brigu o što manjem utjecaju na okoliš ovim načinom poslovanja potiče se razvoj manjih obiteljskih i seoskih gospodarstava koji tako svoj proizvod plasiraju direktno na stol gostima.



Pisane vijesti