- Objavljeno: 06.06.2008.
Dodijeljene nagrade "Zlatna penkala" za inozemne turističke novinare
Ovogodišnja nagrada za inozemne turističke novinare "Zlatna penkala", koju četvrtu godinu za redom dodjeljuje Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predana je večeras dobitnicima: Grand prix za najbolji pisani tekst dobio je novinar Tony Kelly iz Velike Britanije, a Grand prix za najbolju televizijsku reportažu dobio je češki novinar Jaroslav Skalicky.
Ministar turizma Damir Bajs kazao je da je turizam važan dio hrvatskog gospodarstva, jer se u njemu ostvaruje znatan dio ukupnog prihoda. Hrvatska očekuje novi iskorak u turizmu, podaci su i za ovu godinu pozitivni, a Hrvatska je među rijetkim zemljema koja svake godine bilježi pozitivne turističke trendove.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić istaknuo je da Hrvatska koristi mogućnosti za promidžbu turizma, uključujući sve moguće marketinške alate, primjerice plaćene oglase, ali da je novinarski tekst ili reportažu najteže napraviti.
Ovogodišnja nagrada za inozemne turističke novinare "Zlatna penkala", koju četvrtu godinu za redom dodjeljuje Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predana je večeras dobitnicima: Grand prix za najbolji pisani tekst dobio je novinar Tony Kelly iz Velike Britanije, a Grand prix za najbolju televizijsku reportažu dobio je češki novinar Jaroslav Skalicky.
Nagrade su proglašene na svečanosti u Kristalnoj dvorani Hotela "Kvarner", na kojoj je sudjelovalo 35 nominiranih novinara iz 19 tiskanih i 16 elektronskih medija, koji na Kvarneru borave od 5. do 8. lipnja.
Kelly je nagrađen za reportažu o Hrvatskoj, objavljenu na 10 stranica magazina "Wanderlust" pod naslovom "Croatia, Beyond The Hype".
Skalicky je dobio nagradu za serijal od 13 emisija naziva "Opažanja iz drugih krajeva - Hrvatska očima Jaroslava Skalickog", koji je ostvaren u suradnji Češke televizije - Studija Ostrava i Češkog radija.
Ministar turizma Damir Bajs kazao je da je turizam važan dio hrvatskog gospodarstva, jer se u njemu ostvaruje znatan dio ukupnog prihoda. Hrvatska očekuje novi iskorak u turizmu, podaci su i za ovu godinu pozitivni, a Hrvatska je među rijetkim zemljema koja svake godine bilježi pozitivne turističke trendove.
U promidžbi hrvatskog turizma čine se veliki napori na stranim tržištima, a ankete pokazuju da Hrvatska kao turističko odredište dobiva sve bolje ocjene turista, koji osim prirodnih ljepota i raznih usluga sve više pozornosti pridaju sigurnosti odmora, rekao je Bajs.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić istaknuo je da Hrvatska koristi mogućnosti za promidžbu turizma, uključujući sve moguće marketinške alate, primjerice plaćene oglase, ali da je novinarski tekst ili reportažu najteže napraviti.
Novinari stranih medija jučer i danas obišli su Volosko, Opatiju i Rijeku, a do kraja posjeta Kvarneru obići će otoke Rab i Krk i Grad Kastav, gdje ih očekuje bogat kulturni, vinski i gastronomski program. (Hina)