Direktorica HTZ-a Matešić posjetila Istarsku razvojnu turističku agenciju

Slika /arhiva/130320-htz-irta.jpg

U prostorima Istarske razvojne turističke agencije (IRTA) u Puli, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić jučer se sastala s predstavnicima istarskog turizma, direktorom Turističke zajednice Istre Denisom Ivoševićem i Sinišom Miljevićem, direktorom IRTA-e.

Na sastanku je bilo riječi o tijeku aktivnosti u pripremi sezone i dočeku gostiju povodom predstojećih uskršnjih blagdana te glavnoj temi - prezentaciji Istarske razvojne turističke agencije, njezine organizacijske strukture i aktivnosti kao i radu kontaktnog centra Istre kojim IRTA rukovodi.

Po usvajanju strateških dokumenata razvoja elektroničkog marketinga: 'Strategija e-marketinga' i 'Izvedbeni plan Kontakt i prodajnog centra: e-Istra', u sklopu kojih je određen novi poslovni model, IRTA je postala nositelj najvećeg dijela aktivnosti na području e-marketinga kao prioritetnog dijela rada. On line komunikacije su i među najvažnijim aktivnostima predviđenima u 2013. godini s naglaskom na rast i razvoj i potporu uspješnom repozicioniranju i restrukturiranju Istre kao turističke destinacije.

Osnovni preduvjet za efikasnu provedbu projekta e-marketing je sinergija TZ Istarske županije, IRTA-e, turističkih zajednica gradova i mjesta, hotelskih kompanija i ostalih pružatelja usluga u turizmu na području Županije, u čijoj koordinaciji TZ Istre aktivno sudjeluje.

Suradnja s IRTA-om, s jedne je strane usmjerena razvoju destinacijskog web portala Istre i društvenih mreža te, s druge strane, Info i prodajnog centra Istre kao sustava direktne prodaje smještajnih kapaciteta. Tijekom 2012. godine, u info sustav i web stranice uneseni su podaci za gotovo 4000 apartmana, 170 kuća za odmor i 500 soba, čime se nastavlja izravna suradnja s lokalnim turističkim zajednicama i iznajmljivačima.

Ciljevi zadani za ovu godinu jesu povećanje broja ostvarenih rezervacija, povećanje broja poslanih ponuda za smještajne usluge, nastavak pružanja potpore važnijim turističkim projektima kao što je primjerice Istra Inspirit, te pokretanje novog ciklusa edukacije agenata call centra, kao i nastavak komunikacija sa zajednicom putem društvenih mreža, posebice Facebooka i Twittera, što je započelo prošle godine.

Misija Istarske razvojne turističke agencije provodi se preuzimanjem aktivne uloge u kreiranju razvoja turizma Istre te poticanja konstruktivne suradnje na svim razinama s intencijom moderniziranja razvojnih procesa, u kojima se isprepliću zajednički interesi privatnog i javnog sektora, jer se na taj način želi utjecati na brži i jasno definirani razvoj na putu implementacije Master plana razvoja turizma Istre, s osnovnim ciljem repozicioniranja i restrukturiranja Istre kao turističke destinacije.



Pisane vijesti