Crikvenički Jadran angažirao Horwath HTL za strateški plan poslovanja

Slika /arhiva/140331-kacjak1.jpg

Crikvenička turistička tvrtka Jadran angažirala je međunarodnu savjetodavnu kuću Horwath HTL za izradu strateškog plana poslovanja do 2025. godine, koji će sadržavati mjera za ostvarivanje bolje tržišne pozicije i povećanja vrijednosti te državne tvrtke.

Kako je priopćeno u utorak iz te turističke tvrtke, koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, Horwath HTL izabran je na javnom natječaju, u sklopu pripreme tvrtke za daljnji razvoj te moguću promjenu vlasničke strukture.

Stručnjaci te konzultantske kuće, u suradnji s menadžmentom Jadrana i lokalnom zajednicom, objektivno će sagledati postojeći tržišno-financijski položaj portfelja Jadrana te definirati optimalne poslovne modele za daljnji razvoj raznovrsnog portfelja, oblikovati razvojnu viziju i moguće projekte unaprjeđenja i razvoja, što bi za cilj trebalo imati dodatna ulaganja u podizanje kvalitete objekata Jadrana, navodi se u priopćenju.

Horwath HTL regionalni je savjetodavni lider u turizmu i član najveće svjetske savjetodavne mreže specijalizirane za turizam, a do sada je dao podršku investitorima u više od 400 projekata turističkog razvoja.

Angažman stručnjaka trajat će oko 2,5 mjeseca, a rezultirat će izradom Strateškog plana poslovanja Jadrana d.d. od 2016. – 2025. godine, koji će uključivati analizu kompletnog poslovanja Jadrana, prijedlog vizije i razvojnih uporišta, prijedlog pozicioniranja i razvojnih projekata portfelja Jadrana s investicijskim planom, ocjenu tržišno-poslovnog potencijala, te procjenu poslovne vrijednosti Jadrana.

Poslovanje Jadrana nakon izlaska iz stečaja potpuno je stabilizirano, pokrenut je veliki investicijski ciklus usmjeren na povećanje kategorizacije objekata, a istovremeno kontinuirano rastu i naturalni i financijski pokazatelji poslovanja tvrtke, kaže se u priopćenju.

Podsjeća se da su u sklopu investicijskog ciklusa već podignute kategorije hotela Slaven, Omorika, zadržana je kategorija hotela Kaštel, a uspješno je okončana i investicija u kampu Selce.

Za sljedeću godinu najavljuju se investicije u hotel Omorika, čime bi taj hotel postao prvi Jadranov hotel s četiri zvjezdice, a velike investicije u idućoj godini čekaju i još neke hotele u portfelju Jadrana.

Kao najveći pojedinačni vlasnik Jadrana, sa 79,86 posto dionica, upisan je državni Centar za restrukturiranje i prodaju u ime države, a manje dioničarske pakete imaju i dobavljači kao i bivši i sadašnji radnici.

Strategijom upravljanja i raspolaganja imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske i operativnim planovima Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom (DUUDI), dionice Jadrana u vlasništvu države određene su za prodaju, a ovaj Strateški plan trebao bi ponuditi optimalne modele za tu akciju.

Jadran je u prvih osam mjeseci u svojim objektima ostvario ukupno 1,8 posto više noćenja nego u istom razdoblju lani. Turistički dolasci su u istom razdoblju porasli 8,24 posto, od čega u hotelima 5,9 posto, a u kampovima 13,37 posto. Prihod Jadrana iz hotelske djelatnosti u osam mjeseci ove godine dosegnuo je 52,2 milijuna kuna i veći je 5,67 posto od lanjskog, zaključuje se u priopćenju.

(Hina)



Pisane vijesti