- Objavljeno: 29.05.2017.
Cappelli na konferenciji: „Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske“
Ministar turizma Gari Cappelli sudjelovao je danas na panel raspravi pod nazivom „Koliko vrijedi oznaka Made in Croatia na globalnom tržištu“, održanoj u sklopu konferencije „Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske“, u organizaciji Večernjeg lista. Na panelu se raspravljalo o prepoznatljivosti i konkurentnosti Hrvatske kao turističke destinacije, izazovima te osnaživanju nacionalnog imidža na inozemnom tržištu. Uz ministra na raspravi su sudjelovali Božo Skoko s Fakulteta političkih znanosti, veleposlanik RH u Kraljevini Maroku Zvonimir Frka Petešić, predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović te predsjednik udruge 'Hrvatski izvoznici' Darinko Bago.
Ministar Cappelli je u uvodnom dijelu panela istaknuo kako je izuzetno važno promociju Hrvatske prilagoditi trendovima pojedinog tržišta. „Ono što želimo, a iskustva s terena to samo potvrđuju, specifična je turistička promocija Hrvatske prilagođena svakoj zemlji. Primjerice britanskom tržištu moramo biti prepoznatljivi pod nazivom 'Croatia', to je naš brand“, kazao je ministar Cappelli te nadodao kako je cilj za naredno razdoblje preobraziti sustav inozemnih predstavništava Hrvatske turističke zajednice u kreativan, fleksibilan i proaktivan sustav kroz koji će hrvatska turistička ponuda u skladu s novim trendovima i tržišnim potrebama biti još više prepoznatljiva, a u skladu s čime Hrvatska turistička zajednica kreće s natječajem za direktore predstavništava u 10 atraktivnih destinacija.Osim toga, ministar Cappelli naglasio je i važnost i potencijal dalekoistočnih tržišta te najavio početak letova aviokompanije 'Emirates' koja će od 1. lipnja svakodnevno tijekom cijele godine povezivati Zagreb i Dubai: „Linija Zagreb-Dubai posredno će Hrvatsku povezati s 80 dalekih tržišta i dovesti godišnje oko 212.000 novih putnika. To je velika prilika za dodatni razvoj turizma i hrvatskog gospodarstva. Hrvatska je u posljednje vrijeme hit destinacija za turiste s istočnih destinacija kao što su Južna Koreja, Japan, Tajvan, Singapur i Australija. Novouvedeni let još će više olakšati putovanja turistima iz tih zemalja. No, od toga neće profitirati samo Hrvatska nego i susjedne zemlje Slovenija, Mađarska i Austrija, čijim će putnicima također od sada biti puno zgodnije putovati u Dubai i obližnje destinacije.“
Kao zaključak panela istaknuto je kako je postignut konsenzus javnog i privatnog sektora o potrebi brendiranja Hrvatske, odnosno upravljanja vlastitim identitetom i imidžem te da se potencijali moraju aktivnije koristiti i predstaviti svijetu.