Božićnu bajku obitelji Salaj obišlo 88 tisuća posjetitelja

Slika /arhiva/P-FAH-Hc076374.jpg

Netom završenu 14. manifestaciju Božićna bajka obitelji Salaj, na imanju Grabovnica kod Čazme posjetio je rekordan broj posjetitelja, gotovo 88 tisuća ili 24 posto više nego godinu prije, što je nadmašilo sva očekivanja organizatora, doznaje se iz Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije.

Upraviteljica Zadruge Božićna bajka Ana Bertić ističe da su te brojke ostvarene u 35 radnih dana, od 5. prosinca prošle do 9. siječnja ove godine i to od 15 do 21 sati, kada su primali posjetitelje.

"Božićna bajka obitelji Salaj u svom je 14. izdanju bila rekordna ne samo po gotovo 2 milijuna upaljenih lampica na raznim atrakcijama po imanju ili oko 400 tisuća više nego u godini prije, nego i po posjećenosti koja je premašila očekivanja, posebno u segmentu organiziranih dolazaka autobusima i dolascima božićnim vlakom iz Zagreba", istaknula je Bertić.

Organiziranih dolazaka autobusima na Bajku bilo je 42 posto više nego u godini prije ili nešto malo više od 11,1 tisuću, a dolazaka vlakom blizu 2.400 ili čak 175 posto više.

Bertić ističe da su kao i prošlih godina organizirani besplatni dolasci osoba s invaliditetom i posebnim potrebama, kojih je bilo blizu 700.

Dodaje da je dobrom rezultatu pridonijela nešto jača promocija u sklopu aktivnosti županijske turističke zajednice, čija pak direktorica Jasna Fila napominje da je 'Bajka' prošle godine ciljano predstavljena agentima i novinarima na desetak domaćih i inozemnih prezentacija, kao i turističkim sajmovima, društvenim mrežama te organiziranjem studijskih posjeta novinara.

Slijedom toga Bajku su osim većinom domaćih posjetitelja iz gotovo cijele Hrvatske, više nego prije posjećivali stranci, najviše iz Slovenije, Italije, Austrije, Mađarske i BiH, ali i iz Velike Britanije, pa i Izraela i drugih zemalja.

"Iza odličnog rezultata posjećenosti Božićne bajke Salajevih stoji cjelogodišnji zajednički-timski rad nadograđen na jedinstvenu ideju začetnika cijele priče Zlatka Salaja i njegove obitelji, koji su skromno počeli prije 14 godina kada ni sami nisu vjerovali da bi to moglo prerasti u jednu od najposjećenijih božićnih manifestacija u Hrvatskoj", poručila je Fila.

Povećanje broja lampica i posjetitelja pratili su i porasti troškova koji su dosegnuli oko milijun kuna, koji bi trebali biti pokriveni prihodima od ulaznica, pojačane eno-gastro i ponude suvenirnice te uz potporu institucija i sponzora.

"Filozofija obitelji Salaj je da se sve što zaradi ulaže u proizvod i imanje pa se tako ove godine spremamo graditi smještajne jedinice, za početak dvije-tri kućice za četiri do pet osoba odnosno obitelj, jer za tim postoji veliko zanimanje, a to će nam dodatno omogućiti i cjelogodišnje poslovanje", najavila je Bertić.

(Hina/FaH)



Pisane vijesti