Booking.com predstavio novosti koje nudi partnerima

Slika /arhiva/booking_com_l.JPG

Kompanija Booking.com organizirala je u četvrtak u Puli prvi susret s predstavnicima hrvatskih institucija i medija, kojima je predstavila poslovni model tog najvećeg svjetskog portala za rezervacije smještaja te novosti koje nudi partnerima globalno i na lokalnoj razini.

Susret održan u pulskom hotelu Park Plaza Histria okupio je više od 20 hrvatskih predstavnika, kojima je regionalni menadžer Booking.coma Goran Pleše predstavio i dva nova proizvoda te kompanije, BookingSuite i aplikaciju Booking Now koje će, kako očekuju, utjecati na promjenu načina na koji će hoteli i ostali tipovi smještaja promovirati svoje brendove i razvijati poslovanje.

"Bez obzira što je rast kompanije ostvaren na online bukingu, lani smo otvorili i ured u Poreču koji radi sezonski s ciljem što bolje komunikacije s klijentima, a ured u Hrvatskoj imamo još u Zagrebu te Dubrovniku iz kojeg pokrivamo i Crnu Goru te Albaniju", kazao je Pleše dodajući da u Hrvatskoj posluju s 27.800 partnera, od kojih je samo u Istarskoj županiji više od sedam tisuća.

Na susretu je o velikim turističkim potencijalima Istre govorila marketing menadžerica Turističke zajednice Istarske županije Cristina Vojić Krajcar, koja je uz ostalo istaknula kako Istra ostvaruje gotovo 30 posto svih noćenja u Hrvatskoj.

"Istra ostvaruje 3,2 milijuna dolazaka i 22 milijuna noćenja, lani smo zabilježili porast noćenja od 2 posto, a čak 38 posto noćenja bilo je u kampovima kojeg s udjelom od 23 posto slijedi privatni smještaj čime je preuzeo i 'primat' nad hotelima", kazala je Vojić Krajcar spomenuvši i "fenomen rasta jedinica u privatnom smještaju kojih je 2010. bilo 9.000, da bi lani ta brojka skočila na 16.000".

(Hina)



Pisane vijesti