Anketiranjem gostiju do kvalitetnije turisitčke ponude

Slika /arhiva/110618-Losinj.jpg

Turistička zajednica grada Malog Lošinja u suradnji s Gradom, ove je godine pripremila on line anketu o zadovoljstvu gostiju na otoku. Cilj je da se dobivenim odgovorima unaprijedi usluga i poboljša kvaliteta boravka u odredištu.

Anketom se želi saznati glavni motiv dolaska gostiju na Lošinj, koja je najvažnija atrakcija otoka te jesu li upoznati s činjenicom da Lošinj već više od 120 godina razvija zdravstveni turizam dišnih putova.

Također, traži se od gostiju da ocijene smještajni objekt u kojem borave, tako da ocijene ljubaznost domaćina, uređenost okoliša, čistoću smještaja, dostupnost informacija i promidžbenih materijala, mogućnost boravka kućnih ljubimaca, pogodnost boravka s djecom i dostupnost interneta te ukupnu kvalitetu turističke ponude odredišta.

Upitnik sadrži i opisno pitanje kojim se želi saznati što je potrebno promijeniti u turističkoj ponudi Lošinja i otoka arhipelaga, a već do sada pristiglo je niz korisnih savjeta i prijedloga.

Anketu provode djelatnici Turističke zajednice na šalteru ureda ali i na terenu, kao i radnici Jadranka kampova d.o.o. i turističke agencije Cappelli, Puntarke, Mediterana, Palme, Turista, Vala i marine Nerezine na njihovim agencijskim gostima, te samostalni iznajmljivač, obitelj Paladin iz Nerezina. Sastoji se od 10 pitanja, na engleskom, njemačkom, talijanskom i slovenskom jeziku, a provodi se od početka srpnja  te je prikupljeno više od 400 odgovora.

TZ i grad Mali Lošinj, u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije, provode još jednu on line anketu o plažama na otoku Lošinju, cilj koje je ocijeniti zadovoljstvo ponuđenim sadržajima na plažama kako bi se saznalo što je potrebno poboljšati u ukupnoj turističkoj ponudi.



Pisane vijesti