Kampanja Hrvatske turističke zajednice #SuperBowlCroatia, osmišljena povodom ovogodišnjeg finala američke nogometne lige - NFL, osvojila je nagradu City Nation Place u kategoriji Best Usage of Social Media. The City Nation Place Awards, čiji je cilj ohrabriti, privući, promovirati i potaknuti ekonomski razvoj destinacija, ove je godine dodijeljena prvi put.
Hrvatska turistička zajednica u ovoj je kategoriji bila nominirana s još četiri kandidata, Austrijskim nacionalnim turističkim uredom, ConnectIreland.com, Travel Manitoba i Onlynalon.
Nagrade su dodijeljene na prvoj City Nation Place konferenciji 5. studenoga 2015. u Londonu u večernjim satima.
Zadovoljstvo nagradom izrazio je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji je naglasio kako je tim ljudi promptno i marketinški odlično iskoristio činjenicu o hrvatskom porijeklu oba trenera u finalu najgledanijeg sportskog spektakla u SAD-u te je krenuo u vrlo kratkom roku u osmišljavanje i online kampanje kako bi se Hrvatska promovirala kao turistička destinacija u sklopu jednog od najvećeg natjecanja. Ne treba posebno isticitati cijenu jedne minute reklamnog prostora unutar finala američkog nogometa, a Hrvatska je osvanula kao najveća „skrivena“ zvijezda reklamne kampanje te skrenula pozornost na sebe.
„Nagrada je samo potvrda našem radu i smjeru u kojem idemo, a posebno mi je drago da je i moj tim ljudi time dobio još veću motivaciju za stvaranje kvalitetnog sadržaja na društvenim mrežama. To je napravio tim ljudi koji osjećaju veliku strast i entuzijazam za posao kojeg rade i jako su ponosni što rade stvari za opće dobro. Osim ove nagrade, istaknuo bi i još jednu, a to naši prijatelji, obitelj Ailleo, koji su osvojili nagradno putovanje te su nam među prvima i čestitali. Zaista su odlični ambasadori hrvatskog turizma u Americi, često se sa njima Twittamo, a oni još češće dijele svoje lijepe uspomene s nagradnog putovanja“, rekao je Ivičić.