Jučer je u Londonu svečano otvoren turistički sajam World Travel Market (WTM), čime je započela službena promidžba na sajmovima za sljedeću turističku godinu. Riječ je o jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, koja se ove godine održava od 2. do 5. studenoga 2015., a među brojnim štandovima destinacija koje predstavljaju svoju turističku ponudu našao se i onaj hrvatski. Na sajmu su prisutni i ministar turizma Darko Lorencin te direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić koji će ovu priliku iskoristiti za brojne poslovne sastanke s najvažnijim partnerima.
Jučer je u Londonu svečano otvoren turistički sajam World Travel Market (WTM), čime je započela službena promidžba na sajmovima za sljedeću turističku godinu. Riječ je o jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, koja se ove godine održava od 2. do 5. studenoga 2015., a među brojnim štandovima destinacija koje predstavljaju svoju turističku ponudu našao se i onaj hrvatski. Na sajmu su prisutni i ministar turizma Darko Lorencin te direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić koji će ovu priliku iskoristiti za brojne poslovne sastanke s najvažnijim partnerima.
„Ovo je jedan od najvažnijih turističkih sajmova na svijetu, a godišnje ga posjeti oko 50 tisuća osoba koje djeluju u turizmu. Samim time je ovo i izuzetna prilika da se Hrvatska, kao turistička destinacija, dodatno približi organizatorima putovanja koji imaju snažan utjecaj na realizaciju turističkog prometa. Također, ovo je prvi sajam na kojem nastupamo s novim aktivnostima i vizualima koji su usklađeni s novim krovnim komunikacijskim konceptom „Full of Life“, a prve reakcije naših partnera na novi koncept su i više nego pozitivne“, rekao je ministar Lorencin.
Ministar Lorencin i direktor Ivičić su, u sklopu WTM-a, odradili nekoliko sastanaka s važnim partnerima među kojima su i TUI UK (Thomson Airways), Thomas Cook, Saga Holidays, Prestige Holidays, Orbitz Worldwide, Jet2.com, Jet2hodlidays, BBC i drugi. Važnost kvalitetne suradnje s partnerima naglasio je direktor Ivičić rekavši kako je Hrvatska turistička zajednica uvijek otvorena za unaprjeđenje suradnje. „Turizam je vrlo specifičan sektor jer svaki putnik ima svoje prioritete i interese, odnosno stil putovanja. Iako danas ima mnogo turista koji sami vole organizirati svoje putovanje, postoje i oni koji vole gotov proizvod. Upravo je zbog toga važno da imamo kvalitetne odnose i suradnju s međunarodnim partnerima koji se bave organizacijom putovanja, ali i svim ostalim partnerima čije su djelatnosti usko povezane s turizmom“, poručio je Ivičić.
Danas je održan i UNWTO ministarski summit na temu „Destination branding - new challenges in a changing market“, a jedan od govornika bio je i ministar Lorencin koji je prisutnima predstavio promjenu u brendiranju Hrvatske, iz mediteranske zemlje sunca i mora u cjelogodišnju destinaciju punu života. Lorencin je u govoru naglasio kako je provedeno istraživanje koje je pokazalo kako snaga našeg brenda više nije bila jaka te da se upravo zbog toga krenulo u izmjene poruka koje se komuniciraju prema turistima, odnosno u opsežno rebrendiranje Hrvatske kao zemlje pune života, različitosti i energije. Dodao je kako se pritom sve više koriste društvene mreže, odnosno općenito online kanali komuniciranja.
Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na štandu veličine 200 m2, na kojem je smješteno 16 suizlagača: Katarina Line, Sail Croatia Adventures, TZGZ, TZŽ Dubrovačko-neretvanske, Maistra, Fleet rent a car, Croatia Airlines, Oryx rent a car, Uniline, Ban Tours, Valamar, Kompas Zagreb, HUP Zagreb (Starwood), Jadranka hoteli, Gulliver, TZŽ Splitsko-dalmatinske i TZ Splita. U skladu s nedavno predstavljenim komunikacijskim konceptom „Full of life“, hrvatski štand je redizajniran, a promijenjen je i koncept cjelokupnog štanda koji je sada vizualno moderniji i čišći, a sadržava i više fotografija destinacija te emocija. Zastupljen je i „Full of life“ slogan, te „Full of…“ inačice po turističkim proizvodima.
Također, na štandu Hrvatske turističke zajednice organizirana je i dodatna aktivnost, odnosno nagradna igra u sklopu koje posjetitelji mogu istraživati hrvatske destinacije i regije kroz zanimljiv i interaktivan način („Bringing Croatia to life“). Tako posjetitelji imaju mogućnost doživljaja destinacija na način da, kroz web stranicu Hrvatske turističke zajednice na „touch screen“ monitoru, pronađu 5 od 10 zanimljivih lokacija te da ih „ožive“ jednim klikom na integriran Google alat „street view“ putem kojeg dobivaju vizualni dojam destinacije po kojoj mogu šetati, istraživati i zapravo je virtualno doživjeti. Oni koji pronađu najmanje 5 zadanih destinacija, bit će nagrađeni promotivnim poklonima, odnosno USB punjačem za mobitel – „Full of Energy“.