Hrvatski turizam s novom promocijom na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi WTM u Londonu

Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić sudjelujui na londonskom World Travel Marketu (WTM) kojim i službeno počinje sezona turističkih sajmova (London, 2.-5. 11. 2015.).

Ovo je prvi put da se Hrvatska na sajmu predstavlja s novim komunikacijskim konceptom „Croatia, Full of Life“, pri čemu će se svjetskoj publici predstaviti i novi štand, odnosno nova vizualna rješenja usklađena s novim konceptom. Tako će hrvatski štand na WTM-u biti vizualno moderniji te će sadržavati fotografije destinacija i emocija. Tu je i  „Full of Life“ slogan, te „Full of…“ inačice po proizvodima.

Ministar Lorencin i direktor Ivičić u sklopu sajma susrest će se s nizom partnera, kao što su TUI, Thomas Cook, Jet2.com te Jet2hodlidays i mnogi drugi, a s kojima će razgovarati o unaprjeđenju suradnje i zajedničkim kampanjama.

Svjetska turistička burza WTM u Londonu, održava se 36. put i okuplja  više od 5000 izlagača iz 200 zemalja svijeta, od kojih i 40-ak iz Hrvatske. Osim HTZ-a, na štandu će biti i nekoliko suizlagača, turističkih tvrtki-hotelijera i agencija, turističkih zajednica i drugi, dok će veći dio preostalih hrvatskih izlagača na WTM-u biti na zasebnim štandovima ili unutar grupacija s kojima posluju.

WTM (World Travel Market) jedna je od vodećih svjetskih turističkih burzi, na kojoj se svake godine predstavljaju gotovo svi segmenti turističke i industrije putovanja te brojne prateće industrije od zrakoplovne i općenito prijevozničke do prehrambene i ICT-a, a kako se osim ponuda destinacija, hotela i drugih turističkih tvrtki tu predstavljaju i trendovi te predviđanja za iduću godinu na burzu dolaze i brojni turistički profesionalci i dužnosnici.

Ove se godina na WTM-u očekuje više od 51.000 profesionalaca, oko sto ministara turizma i drugih turističkih dužnosnika te gotovo 3000 novinara i predstavnika medijskih kuća iz cijelog svijeta, kao i da će biti dogovoreno i sklopljeno ugovora u vrijednosti većoj od 2,5 milijarde funti, koliko organizatori i uprava WTM-a procjenjuju da je bilo dogovoreno prošle godine.



Najave