U sklopu 5 . Business konferencije „Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta jugoistočne Europe“, održane 30. rujna u Beogradu, dodijeljena je i nagrada Brand Leader Award koju je osvojila mr. sc. Dijana Katica za izniman doprinos u edukaciji i razvoju ruralnog turizma. Ova se nagrada dodjeljuje 12 godina zaredom najistaknutijim kompanijama, institucijama, pojedincima i medijima koji pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama podižu standarde i pridonose popularizaciji gospodarskog potencijala i kreiranju konkurentnog tržišnog imidža regije.
U obrazloženju nagrade navodi se da je Dijana Katica prepoznala potencijal ruralnog turizma i svojim zalaganje, kao i svojega tim, daje potporu promjeni propisa i razvoju tržišnog pozicioniranja, što je izuzetan doprinos unapređenju konkurentnosti ove oblasti i visokoj prepoznatljivosti u međunarodnim okvirima. Primajući nagradu, uz prigodne riječi zahvale, Dijana Katica istaknula je kako nikada ne smijemo zaboraviti svoje učitelje te nagradu posvetila osobama koje su mnogo toga naučile te pozitivno utjecale, i još uvijek utječu, na njezin životni put - Stjepanu Cukoru i Eduardu Kušenu.
Dijana Katica dva je desetljeća posvećena razvoju ruralnog turizma, autorica je brojnih projekata i akcija, organizator međunarodnih kongresa, seminara, edukacija i manifestacija među kojima je i Suncokret ruralnog turizma Hrvatske, godišnja nagrada u ruralnom turizmu koja se dodjeljuje u pet kategorija. Kao vanjska članica saborskog Odbora za turizam aktivno sudjeluje u prijedlozima i raspravama o zakonskim okvirima koji imaju izravan učinak na razvoj ruralnih prostora i hrvatskog sela, ali i hrvatskog turizma u cjelini.