Crikvenički Jadran angažirao Horwath HTL za strateški plan poslovanja

Crikvenička turistička tvrtka Jadran angažirala je međunarodnu savjetodavnu kuću Horwath HTL za izradu strateškog plana poslovanja do 2025. godine, koji će sadržavati mjera za ostvarivanje bolje tržišne pozicije i povećanja vrijednosti te državne tvrtke.

Kako je priopćeno u utorak iz te turističke tvrtke, koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, Horwath HTL izabran je na javnom natječaju, u sklopu pripreme tvrtke za daljnji razvoj te moguću promjenu vlasničke strukture.

Stručnjaci te konzultantske kuće, u suradnji s menadžmentom Jadrana i lokalnom zajednicom, objektivno će sagledati postojeći tržišno-financijski položaj portfelja Jadrana te definirati optimalne poslovne modele za daljnji razvoj raznovrsnog portfelja, oblikovati razvojnu viziju i moguće projekte unaprjeđenja i razvoja, što bi za cilj trebalo imati dodatna ulaganja u podizanje kvalitete objekata Jadrana, navodi se u priopćenju.

Horwath HTL regionalni je savjetodavni lider u turizmu i član najveće svjetske savjetodavne mreže specijalizirane za turizam, a do sada je dao podršku investitorima u više od 400 projekata turističkog razvoja.

Angažman stručnjaka trajat će oko 2,5 mjeseca, a rezultirat će izradom Strateškog plana poslovanja Jadrana d.d. od 2016. – 2025. godine, koji će uključivati analizu kompletnog poslovanja Jadrana, prijedlog vizije i razvojnih uporišta, prijedlog pozicioniranja i razvojnih projekata portfelja Jadrana s investicijskim planom, ocjenu tržišno-poslovnog potencijala, te procjenu poslovne vrijednosti Jadrana.

Poslovanje Jadrana nakon izlaska iz stečaja potpuno je stabilizirano, pokrenut je veliki investicijski ciklus usmjeren na povećanje kategorizacije objekata, a istovremeno kontinuirano rastu i naturalni i financijski pokazatelji poslovanja tvrtke, kaže se u priopćenju.

Podsjeća se da su u sklopu investicijskog ciklusa već podignute kategorije hotela Slaven, Omorika, zadržana je kategorija hotela Kaštel, a uspješno je okončana i investicija u kampu Selce.

Za sljedeću godinu najavljuju se investicije u hotel Omorika, čime bi taj hotel postao prvi Jadranov hotel s četiri zvjezdice, a velike investicije u idućoj godini čekaju i još neke hotele u portfelju Jadrana.

Kao najveći pojedinačni vlasnik Jadrana, sa 79,86 posto dionica, upisan je državni Centar za restrukturiranje i prodaju u ime države, a manje dioničarske pakete imaju i dobavljači kao i bivši i sadašnji radnici.

Strategijom upravljanja i raspolaganja imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske i operativnim planovima Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom (DUUDI), dionice Jadrana u vlasništvu države određene su za prodaju, a ovaj Strateški plan trebao bi ponuditi optimalne modele za tu akciju.

Jadran je u prvih osam mjeseci u svojim objektima ostvario ukupno 1,8 posto više noćenja nego u istom razdoblju lani. Turistički dolasci su u istom razdoblju porasli 8,24 posto, od čega u hotelima 5,9 posto, a u kampovima 13,37 posto. Prihod Jadrana iz hotelske djelatnosti u osam mjeseci ove godine dosegnuo je 52,2 milijuna kuna i veći je 5,67 posto od lanjskog, zaključuje se u priopćenju.

(Hina)



Pisane vijesti