Predstavljeni novi vizualni identitet, slogan i koncepcija turističkog razvoja

Na današnjoj konferenciji za novinare, održanoj u izletištu Kamačnik, predstavljeni su novi vizualni identitet, slogan i koncepcija turističkog razvoja grada Vrbovskog. Konferenciju za novinare, kojoj su prisustvovali direktorica TZ Tatjana Kušić i gradonačelnik grada Vrbovskog Dražen Mufić, vodio je poznati glumac Rene Bitorajac koji korijene vuče iz Vrbovskog, a od sedamdesetih godina njegova obitelj ovdje redovito boravi u svojoj vikendici.

Vrbovsko je već prepoznato kao jedna od omiljenih destinacija Gorskog kotara, a kako bi zadržalo taj status konstantno radi na svojoj ponudi i turističkom razvoju. Novi vizualni identitet još je jedan korak u stvaranju brenda i jedinstvenosti na tržištu. Slogan „četiri godišnja doba“ upućuje na koncept turističkog razvoja koji definira ovu destinaciju kroz cjelogodišnji turizam, jer svako godišnje doba predstavlja jedinstvenu ponudu.

Direktorica TZ grada Vrbovskog Tatjana Kušić naglasila je kako je Kamačnik zaštićeni krajolik, omiljeno izletište koje krasi neopisivo lijepa priroda i koje cijele godine očekuje svoje posjetitelje. U posljednje dvije godine, koliko traje razvoj njegove ponude, Kamačnik je stekao izuzetnu popularnost i porast posjećenosti. Novi logotip ističe element emotivnog doživljaja destinacije, a slogan „četiri godišnja doba“ poručuje da Vrbovsko i njegovi lokaliteti poput Kupe, Čogrljevog jezera i rijeke Dobre, ali i brojne manifestacije na ovom području, svoje goste očekuju tijekom cijele godine, rekla je direktorica Kušić.

Na konferenciji za novinare posebno su pozdravljene članice udruge žena Senjsko, koje su, obučene u stare građanske nošnje, danas bile prisutne na Kamačniku te tako podržale novi turistički projekt.

Gradonačelnik Vrbovskog Dražen Mufić pozdravio je nove inicijative za daljnji razvoj turizma te najavio nova ulaganja u destinaciju poput onih u Orlove stijene, Bijelu kosu, Frankopanski dvorac i Čogrljevo jezero. Osim Kamačnika, veliki potencijal ovog kraja je i rijeka Kupa koja se proteže u dužini od 21 kilometra i pruža niz mogućnosti za rekreativni i aktivni turizam. Lani je izgrađeno tri kilometra šetnice dolinom Kupe, koja je baš u ovim vrelim danima prepuna turista.

U novoj se ulozi danas našao i poznati glumac Rene Bitorajac koji se osobno angažirao kako bi pomogao razvoju turizma te naveo da Vrbovsko smatra svojim drugim domom, u kojem provodi stotinjak dana godišnje.

Konferencija je završila pokaznom šetnjom po kanjonu Kamačnik, degustacijom tradicijskih kolača koje su ispekle članice udruge žena Senjsko te objedom od autohtonih specijaliteta, pastrve, koprive s krumpirom i štrudlom od borovnica.



Pisane vijesti