Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba, glavni grad Hrvatske u svibnju bilježi 10% više dolazaka i noćenja, nego u svibnju 2014. godine. Registrirano je ukupno 104.915 dolazaka te 174.782 noćenja, a najbrojniji su bili gosti iz: Južne Koreje, SAD-a, Njemačke, Kine i Italije.
Za razdoblje siječanj – svibanj 2015. godine, zabilježeno je ukupno 324.055 dolazaka što je za 13 % više te 570.817 noćenja što je za 12% više, nego u istom razdoblju prošle godine. Stranih gostiju bilo je za 14% više (248.865 dolazaka), a ostvarili su 12% više noćenja (430.475). U prvih pet mjeseci, najviše dolazaka zabilježili su gosti iz Južne Koreje, Njemačke, Italije, SAD-a i Bugarske.
K tome, ovih je dana na prvom europskom festivalu turističke promocije (Tourism and strategy festival), u francuskom gradu Rueil Malmaison, TZGZ osvojila nagradu Best digital award za aplikaciju Zagreb Be There, nastalu u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Brlog. Nagrade su se dodjeljivale u 5 kategorija (Print media award, Audiovisual media award, Events strategy award, Digital media award, Merchandise award), a u konkurenciji je bilo 30 gradova iz 20 zemalja. Podsjećamo, spomenuta aplikacija dobila je nagradu MIXX za najbolju mobilnu aplikaciju i na festivalu tržišnih komunikacija „Dani komunikacija“, održanoj u Rovinju, u travnju ove godine.
Turistička zajednica grada Zagreba nizom aktivnosti, nastoji pozitivni trend i dalje osnaživati pa je, tako, ovaj tjedan u Londonu predstavljeno posebno izdanje „Time Out Zagreb“ na čak 120 stranica. Ovo je nastavak zajedničke suradnje TZGZ i izdavača „Time Out Group Ltd" koja je počela 2007. godine, a ekskluzivni članci posebnog izdanja posvećeni su zagrebačkoj povijesti, znamenitostima, gastronomiji, noćnom životu, kupovini i svakodnevnom stilu života gradskih ulica i trgova.