Hrvatska turistička zajednica (HTZ) održala je poslovnu radionicu 'Sell Croatia' u Seoulu, kojoj je prisustvovalo više od 90 sudionika iz 60 korejskih kompanija, a radionicu je popratio i velik broj novinara iz 11 medijskih kuća, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.
Uz turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske i Ličko-senjske županije na radionici je sudjelovalo i 12 hrvatskih agencija.
Iz HTZ-a podsjećaju da su korejski turisti, kada se govori o turistima s dalekih tržišta, među onim posjetiteljima koji ostvaruju najveće stope rasta u dolascima i noćenjima.
Tako su korejski turisti u prošloj godini u Hrvatskoj ostvarili ukupno 252 tisuće dolazaka, što je rast od 239 posto i 319 tisuća noćenja, što je porast od 218 posto.
Trendovi rasta su nastavljeni i u ovoj godini te je u prvih pet mjeseci s korejskog tržišta ostvareno 122 tisuće dolazaka ili 37 posto više te 144 tisuće noćenja, što je porast od 35 posto.
(Hina)