Lošinj Hotels & Villas predstavili ponudu lošinjskog turizma njemačkom tržištu

U sklopu promocije ponude na najvažnijim europskim tržištima, Lošinj Hotels & Villas su, u hotelu Vier Jahreszeiten Kempinski u Münchenu, za više od 150 njemačkih novinara i predstavnika turističkih agencija i za najvažnije turističke opinion makere, uspješno organizirali „Hrvatsku večer 2015“, na kojoj su predstavljeni noviteti u ponudi, kao i poslovni planovi za naredno razdoblje.

Uz organizaciji Lošinj Hotels & Villas, svoju su ponudu predstavili i Croatia Airlines, predvođeni direktorom prodaje i marketinga Ivanom Družetom te Turistička zajednica Kvarnera predvođena direktoricom Irenom Peršić Živadinov. Nazočne uzvanike pozdravili su Petar Uzorinac, generalni konzul Republike Hrvatske u Münchenu te Romeo Draghicchio, direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice za Njemačku.

"Njemačko tržište jedno je od pet najvažnijih tržišta cijele Jadranka grupe, a stanovnici Bavarske već su tradicionalno među najvjernijim posjetiteljima Lošinja. Organizacija "Hrvatske večeri" tako je logičan iskorak u predstavljanju nove ponude LHV-a na razini od 5 zvjezdica, ali i novi način zajedničkog predstavljanja ponude hrvatskih kompanija na njemačkom tržištu", izjavio je Goran Filipović, član Uprave Jadranka hotela.

U sklopu „Hrvatske večeri“ chefovi LHV-a pripremali su lošinjske i hrvatske gastro specijalitete, čemu su pridonijeli i partneri cijele akcije: Vinarija Tomac, Vina Laguna, Vina Belje, Poljoprivredna zadruga Cres i tvrtka Mlinar.



Pisane vijesti