Ministar Lorencin na predstavljanju vodiča za razvoj ruralnog turizma

Ministarstvo turizma i Hrvatska gospodarska komora predstavili su danas prvi nacionalni katalog Ruralni turizam Hrvatske.Cilj je projekta umrežavanje poslovnih subjekata ruralnog turizma te daljnje profiliranje i promocija proizvoda i usluga ruralnog turizma. Prvi je put na jednom mjestu objedinjena ponuda ruralnog turizma Hrvatske, koja obuhvaća objekte sa smještajnim kapacitetima, izletišta, kušaonice, vinotočja, etnografske zbirke i sve ostale ugostiteljske usluge i usluge u turizmu koje se pružaju u ruralnim prostorima Hrvatske. Na predstavljanju kataloga ministar turizma Darko Lorencin naglasio je kako su glavni strateški ciljevi hrvatskoga turizma u ruralnom području, prije svega, ravnomjerni regionalni razvoj, samozapošljavanje i motiviranje mladih za ostanak na selu. „Ruralni turizam važan je čimbenik u aktivaciji i održivom razvoju ruralnih područja koji pomaže očuvanju lokalnog identiteta, tradicije i običaja, štiti okoliš, jača autohtonu, tradicijsku i ekološku proizvodnju te pomaže razvoju ruralnih krajeva na osnovi održivog razvoja. Kako je u proteklom desetljeću nastala potpuno nova situacija na međunarodnom tržištu potražnje, nužnost je stvarati kompleksnije pakete motiva za putovanja. Tu svakako spadaju uz intenzivne užitke i razne aktivnosti u prirodi, naglašena potreba za doživljajima, čulnost, emocije, rekreacija te zdravlje. Razvijaju se novi oblici turizma: ekoturizam, kulturni, tematski, avanturistički te kružna putovanja i nautički turizam. U svim tim područjima Hrvatska ima mnogo neiskorištenih potencijala te putem poticanja izrade razvojnih programa potiče i njihovu realizaciju državnim bespovratnim potporama“, naglašava ministar.

Ministarstvo turizma i Hrvatska gospodarska komora predstavili su danas prvi nacionalni katalog Ruralni turizam Hrvatske.Cilj je projekta umrežavanje poslovnih subjekata ruralnog turizma te daljnje profiliranje i promocija proizvoda i usluga ruralnog turizma. Prvi je put na jednom mjestu objedinjena ponuda ruralnog turizma Hrvatske, koja obuhvaća objekte sa smještajnim kapacitetima, izletišta, kušaonice, vinotočja, etnografske zbirke i sve ostale ugostiteljske usluge i usluge u turizmu koje se pružaju u ruralnim prostorima Hrvatske. Na predstavljanju kataloga ministar turizma Darko Lorencin naglasio je kako su glavni strateški ciljevi hrvatskoga turizma u ruralnom području, prije svega, ravnomjerni regionalni razvoj, samozapošljavanje i motiviranje mladih za ostanak na selu.

„Ruralni turizam važan je čimbenik u aktivaciji i održivom razvoju ruralnih područja koji pomaže očuvanju lokalnog identiteta, tradicije i običaja, štiti okoliš, jača autohtonu, tradicijsku i ekološku proizvodnju te pomaže razvoju ruralnih krajeva na osnovi održivog razvoja. Kako je u proteklom desetljeću nastala potpuno nova situacija na međunarodnom tržištu potražnje, nužnost je stvarati kompleksnije pakete motiva za putovanja. Tu svakako spadaju uz intenzivne užitke i razne aktivnosti u prirodi, naglašena potreba za doživljajima, čulnost, emocije, rekreacija te zdravlje. Razvijaju se novi oblici turizma: ekoturizam, kulturni, tematski, avanturistički te kružna putovanja i nautički turizam. U svim tim područjima Hrvatska ima mnogo neiskorištenih potencijala te putem poticanja izrade razvojnih programa potiče i njihovu realizaciju državnim bespovratnim potporama“, naglašava ministar.

“Daljnjim usmjeravanjem snaga na ulaganja u razvitak ruralnog turizma, na unapređenje obnove objekata i područja značajnih povijesnih, kulturnih i tradicijskih vrijednosti te na poticanje plasmana kvalitetnih autohtonih i tradicijskih proizvoda hrvatskog sela putem turizma, možemo stvoriti veće mogućnosti zapošljavanja stanovništva koje živi i stvara na ruralnom prostoru”, poručio je potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije Josip Zaher u Hrvatskoj gospodarskoj komori, na predstavljanju prvog nacionalnoga kataloga – Ruralni turizam Hrvatske – koji je prvi put na jednome mjestu objedinio ponudu cjelovitoga ruralnog turizma.

Ostvarenjem ovog projekta, u suradnji s Ministarstvom turizma RH, Hrvatska gospodarska komora ostaje jedan od nositelja nacionalne promocije ekoloških i tradicijskih proizvoda, sela, poljoprivrede, hrane, turizma te hrvatske kulture i baštine, koje već niz godina uspješno promiče putem projekata “Hrvatska kvaliteta”, “Izvorno hrvatsko” i “Kupujmo Hrvatsko”. “Turizam na kontinentu nije nepoznanica, nego tradicija koja traje već stotinu godina”, kazala je direktorica Sektora za turizam HGK Leila Krešić Jurić, istaknuvši kako je cilj ovoga projekta umrežavanje poslovnih subjekata ruralnog turizma te daljnje profiliranje i promocija proizvoda i usluga ruralnog turizma Hrvatske. Prvi put na jednome mjestu objedinjena je ponuda ruralnog turizma Hrvatske, koja obuhvaća objekte sa smještajnim kapacitetima, izletišta, kušaonice, vinotočja, etnografske zbirke i sve ostale ugostiteljske usluge i usluge u turizmu koje se pružaju u ruralnim prostorima Hrvatske.

S obzirom na prirodnu i kulturno-povijesnu raznolikost regija, bogatu resursnu osnovu turističkih atrakcija, očuvani okoliš te više od 160 tisuća upisanih poljoprivrednih gospodarstava, a tako i plasiranja bogate ponude za različite segmente potražnje na turističkom tržištu razvojem posebnih oblika turizma vezanih za ruralni prostor, ruralni je turizam važno potencijalno turističko područje jer se u ovom dijelu ponude pružaju velike mogućnosti za produljenje turističke sezone i davanje nove kvalitete ukupnom hrvatskom turizmu.

Ministarstvo turizma izdvojilo je prošle godine iz programa Konkurentnost turističkog gospodarstva za projekte na kontinentu ukupno 4,9 milijuna kuna za 94 projekta, a iz programa Fond za razvoj turizma za projekte na kontinentu ukupno u tri godine izdvojeno je 11,37 milijuna kuna za 35 projekata.



Pisane vijesti