Kvarner je u projektu produljenja pred i posezone Hrvatska 365, po podacima za prva tri mjeseca ove godine, svojevrsni šampion, izjavio je u utorak direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić dodajući kako se vidi da taj projekt funkcionira.
"Najviše prostora za poboljšanja i za smanjenje rizika ovisnosti o jakoj sezonalnosti je u produljenju pred i posezone i zato smo pokrenuli projekt Hrvatska 365", rekao je Ivičić napominjući kako se u tome najviše misli na hotelijere, koji najdulje mogu biti otvoreni, najkvalitetniji su proizvod te generiraju najviše zaposlenih i ukupnih prihoda.
Tu je tih milijun dolazaka koje zapravo želimo generirati u pred i posezoni idućih nekoliko godina i Kvarner je jedna od destinacija u kojoj se to može dogoditi, a pogotovu u hotelskim smještajnim kapacitetima, rekao je.
Ivičić je sudjelovao na sastanku koordinacije Turističke zajednice Kvarnera i predstavnika kvarnerskog turističkog gospodarstva s Glavnim uredom HTZ-a na kojemu su se razmatrali turistički rezultati Primorsko-goranske županije i razvojne perspektive.
Rekao je da se razgovaralo o pripremi sezone 2016. te da je sada vrijeme kada se donose strateške odluke, analizira što se radilo, kao i prilike koje nisu, a trebalo ih je iskoristiti.
Govorimo o strateškim odlukama i o suradnji javnog i privatnog sektora, jer jedino tako se može upravljati budućnošću i onim što nam se prošle godine dogodilo u Istri i na Kvarneru, a to je 'srpanjska rupa', rekao je dodavši da se analiziraju uzroci i prilike da se to malo bolje kontrolira, kao i da su prilike nova tržišta i bolja prometna povezanost s avio destinacijama.
Naveo je kako je prema anketi Kvarner najbolje prepoznat kao zdravstvena destinacija i kao destinacija za obiteljski odmor i da su to prednosti koje treba iskoristiti, među ostalim i bolje komunicirati na tim tržištima.
Dodao je kako će sljedeći razgovori ići prema tome kako dobiti sinergiju županijske Turističke zajednice, lokalnih turističkih zajednica i industrije, zajedno s Glavnim uredom HTZ-a kod osmišljavanja marketinških nastupa na tim tržištima.
Direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov istaknula je da ta turistička zajednica posljednjih nekoliko godina radi na sinergiji te da je povećanje od 29 posto više noćenja na Kvarneru u prva tri mjeseca upravo rezultat te sinergije.
Navela je da je TZ Kvarnera intenzivno krenula s razvijanjem proizvoda, od zdravstvenog turizma u suradnji s klinikama, gourmet proizvoda u suradnji s restoranima, privatnim smještajem te da se nastoji jačati ono najbolje što može privući goste izvan turističke sezone.
Govoreći o očekivanjima od ove sezone, kazala je da je godina dobro krenula te da za lipanj ima naznaka dobroga trenda i da se očekuje dobar turistički mjesec.
Predsjednik Turističke zajednice Kvarnera Zlatko Komadina rekao je da se sezona može produljiti u hotelima, a spomenuo je komparativne prednosti Kvarnera kao što su priroda, klima i tradicija.
(Hina)