Međunarodni natječaj HTZ-a za vizualni identitet hrvatskog turizma

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je danas međunarodni natječaj za ponude za pružanje usluge kreiranja vizualnog identiteta hrvatskog turizma, koji treba biti usklađen s novim krovnim komunikacijskim konceptom i sloganom "Croatia, full of life". Taj je međunarodni natječaj HTZ je objavio na svojim web stranicama na hrvatskom i engleskom jeziku, obraćajući se istodobno i domaćim i stranim marketinškim, brend i drugim profesionalnim tvrtkama i agencijama koje se bave izradom vizualnih identiteta, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a, iz kojeg ističu da je za taj posao predviđeno 1,2 milijuna kuna (bez PDV-a). Natječaj će se provoditi u dvije faze. U pretkvalifikacijskoj fazi, do 1. travnja zainteresirani trebaju dostaviti svoje reference, dok će u drugoj fazi odabranih pet ponuditelja do 30. travnja trebati dostaviti cjelovitu ponudu za taj posao. Taj natječaj se provodi u skladu sa smjernicama Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMPHT) do 2020., čija su glavna tri cilja znatno jačanje brenda Hrvatske kao turističke destinacije, privlačenje dodatnog broja turista u predsezoni i posezoni (PPS) te povećanje prosječne dnevne potrošnje realiziranih turista.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je danas međunarodni natječaj za ponude za pružanje usluge kreiranja vizualnog identiteta hrvatskog turizma, koji treba biti usklađen s novim krovnim komunikacijskim konceptom i sloganom "Croatia, full of life".

Taj je međunarodni natječaj HTZ je objavio na svojim web stranicama na hrvatskom i engleskom jeziku, obraćajući se istodobno i domaćim i stranim marketinškim, brend i drugim profesionalnim tvrtkama i agencijama koje se bave izradom vizualnih identiteta, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a, iz kojeg ističu da je za taj posao predviđeno 1,2 milijuna kuna (bez PDV-a).

Natječaj će se provoditi u dvije faze. U pretkvalifikacijskoj fazi, do 1. travnja zainteresirani trebaju dostaviti svoje reference, dok će u drugoj fazi odabranih pet ponuditelja do 30. travnja trebati dostaviti cjelovitu ponudu za taj posao.

Taj natječaj se provodi u skladu sa smjernicama Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMPHT) do 2020., čija su glavna tri cilja znatno jačanje brenda Hrvatske kao turističke destinacije, privlačenje dodatnog broja turista u predsezoni i posezoni (PPS) te povećanje prosječne dnevne potrošnje realiziranih turista.

Dio svega toga je i novi krovni komunikacijski koncept (tzv. Big Idea) i slogan "Croatia, full of life/Hrvatska, puna života", koje je Turističko vijeće HTZ-a usvojilo sredinom veljače ove godine, te su sada na redu 'vizuali' odnosno izrada odgovarajućeg logotipa i drugih vizualno-audio i ostalih komunikacijskih materijala koji će pratiti 'veliku ideju'.

Pritom HTZ od ponuditelja očekuje izradu prijedloga vizualnog identiteta brenda, koji će obuhvaćati ili grafički prikaz (isotype) ili prikaz imena (logotip), odnosno kombinaciju to dvoje, odnosno u konačnici logotip brenda s određenom tipografijom (glavni i alternativni fontovi slova koji će se upotrebljavati), paletom boja i drugo, što će HTZ, kao i slogan prevoditi na 22 strana jezika.

Pri tome će se voditi računa i o web dizajnu, digitalnoj upotrebi te drugim detaljima, ali i o autorskoj i zaštiti intelektualnog vlasništva, uz napomenu da u vrijednost usluge od 1,2 milijuna kuna moraju biti uključeni i troškovi konačne usluge te neograničena prava upotrebe vizualnog identiteta brenda i otkup tipografije.

U natječaju se uz ostalo navodi i da predloženi vizualni identitet brenda ne smije biti zaštićen kao žig ili drugi oblik intelektualnog vlasništva, što je ponuditelj dužan prethodno provjeriti.

Na taj se natječaj mogu javiti svi ponuditelji koji udovoljavaju kriterijima propisanima u odredbama o sposobnosti ponuditelja, nakon čega će povjerenstvo HTZ-a u prvoj fazi odabrati najviše njih pet koji su dokazali da su za to osposobljeni, pri čemu se internacionalnim tvrtkama koje se žele prijaviti preporučuje zajednica ponuditelja s lokalnim tvrtkama u Hrvatskoj.

U drugoj fazi ponuditelji trebaju dostaviti ponude, od kojih će odabrati onu koju ocijene najuspješnijom.

(Hina) 



Pisane vijesti