Četvrti međunarodni sajam turizma Place2Go, namijenjen najviše predstavljanju turističkih ponuda drugih zemalja, otvoren je u petak u zagrebačkom Boćarskom domu, a do 15. ožujka više od 170 izlagača na sajmu predstavlja ponudu 18 zemalja. Sajam je otvorio ministar turizma Darko Lorencin koji je istaknuo da je Hrvatska rastuća destinacija koja bilježi sve bolje rezultate i na razini svijeta s obzirom da u nju dolaze turisti iz više od 70 zemalja. Hrvatska je i emitivna turistička zemlja, što znači da i njeni građani rado putuju u druge turističke destinacije, a sajam im je jedna od dobrih prilika da vide gdje se što trenutno nudi. "Treba putovati i upoznavati lijepe zemlje jer je i to način na koji razvijamo turističku kulturu", poručio je Lorencin. „Hrvatska je prekrasna zemlja ogromnog turističkog potencijala, zemlja očuvane prirode, zanimljive povijesti te bogate kulture i tradicije te mi želimo stvoriti turizam koji će biti aktualan 365 dana u godini. Trenutno su nam u fokusu jačanje vrijednosti našeg brenda Hrvatska, smanjenje sezonalnosti te povećanje prosječne potrošnje po turistu. Ove godine u turizam se u Hrvatskoj planira investirati čak pola milijarde eura, od kojih bi se pola trebalo uložiti u hotelske kapacitete, a polovica u atrakcije na destinacijama, što bi trebalo stvoriti veće motive dolaska na destinacije, a time i povećati atraktivnost i konkurentnost Hrvatske kao turističke destinacije,“ naglasio je Lorencin.
Četvrti međunarodni sajam turizma Place2Go, namijenjen najviše predstavljanju turističkih ponuda drugih zemalja, otvoren je u petak u zagrebačkom Boćarskom domu, a do 15. ožujka više od 170 izlagača na sajmu predstavlja ponudu 18 zemalja.
Sajam je otvorio ministar turizma Darko Lorencin koji je istaknuo da je Hrvatska rastuća destinacija koja bilježi sve bolje rezultate i na razini svijeta s obzirom da u nju dolaze turisti iz više od 70 zemalja.
Hrvatska je i emitivna turistička zemlja, što znači da i njeni građani rado putuju u druge turističke destinacije, a sajam im je jedna od dobrih prilika da vide gdje se što trenutno nudi. "Treba putovati i upoznavati lijepe zemlje jer je i to način na koji razvijamo turističku kulturu", poručio je Lorencin.
„Hrvatska je prekrasna zemlja ogromnog turističkog potencijala, zemlja očuvane prirode, zanimljive povijesti te bogate kulture i tradicije te mi želimo stvoriti turizam koji će biti aktualan 365 dana u godini. Trenutno su nam u fokusu jačanje vrijednosti našeg brenda Hrvatska, smanjenje sezonalnosti te povećanje prosječne potrošnje po turistu. Ove godine u turizam se u Hrvatskoj planira investirati čak pola milijarde eura, od kojih bi se pola trebalo uložiti u hotelske kapacitete, a polovica u atrakcije na destinacijama, što bi trebalo stvoriti veće motive dolaska na destinacije, a time i povećati atraktivnost i konkurentnost Hrvatske kao turističke destinacije,“ naglasio je Lorencin.
Uz napomenu kako mu je drago što sajam ima i gastro segment, ministar je najavio skori natječaj za svojevrsno cerificiranje hrvatskih restorana i ugostiteljske ponude u sklopu projekta Hrvatska 365, odnosno "Hrvatska Gourmet", na koji će se moći javiti svi koji u svojoj ponudi imaju autohtonu hrvatsku kuhinju.
Place2Go jedan je od rijetkih međunarodnih turističkih sajmova u Hrvatskoj, prije četiri godine pokrenula ga je tvrtka Studio Damjana odnosno njena vlasnica i direktorica sajma Damjana Domanovac koja je istaknula da je na protekla tri sajma ukupno bilo više od 40 tisuća posjetitelja, a predstavilo se više od 450 izlagača.
Svake godine se trudimo biti inovativni i predstaviti nešto novo, kako s ponudama dalekih i posebice egzotičnih zemalja, tako i s programima za poslovne posjetitelje kojima ovaj put otvaramo vrata za B2B ili poslovne razgovore i dogovore, uz atraktivnu punudu za široku publiku, kazala je.
Ove godine sajam predstavlja ponude Tajlanda, UAE, Irana, Malezije, Indije, Japana, Tunisa i Turske, kao i Hrvatskoj bližih zemalja Njemačke, Bugarske, Austrije, Slovenije, Mađarske i Srbije, a među izlagačima novi su iz Belgije, Kine, Rusije pa čak i Namibije. Od hrvatskih izlagača Domanovac je izdvojila grad Zagreb, nekoliko nacionalnih i parkova prirode te brojne turističke agencije.
Zanimljivost sajma je tzv. gastro ulica s raznolikim ponudama bavarskih, japanskih, iranskih, turskih, indijskih, ruskih i drugih restorana, a službena uniforma ovogodišnjeg sajma temeljena je na, kako se čulo, prvom hrvatskom dizajnu modnog brenda Hippy Garden koji na suvremen način tradicionalni hrvatski suvenir, licitarsko srce implementirao u modnu i turističku priču.
Pokrovitelj sajma je Ministarstvo turizma, a podržavaju ga Hrvatska turistička zajednica, saborski Odbor za turizam, grad Zagreb, Turistička zajednica grada Zagreba i Tržnice Zagreb.
(Hina/Mint)