Konačnu odluku o odabiru krovnog komunikacijskog koncepta „Croatia, full of life“ donijelo je Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice jednoglasnom odlukom i to na prijedlog Povjerenstva za odabir koncepta koje je također jednoglasnom odlukom odabrani koncept ocijenilo kao najboljim. Prije samog odabira i konačne odluke o odabiru koncepta poduzete su sve radnje i provjere kako bi se zaštitio interes Hrvatske turističke zajednice kao naručitelja.
U skladu s navedenim utvrđeno je:
Originalnost ovog koncepta je upravo u prijedlogu njegove primjene i ideji da se takva jednostavna poruka iskoristi u odnosu na jednu nacionalnu turističku destinaciju Europe.
„Živimo u 21. stoljeću te je gotovo nemoguće pronaći slogan ili složenicu koja nije negdje korištena u svrhu promocije. Činjenica je da slogan „Croatia, full of life“ nije korišten u promotivne turističke svrhe na nacionalnoj razini neke turističke destinacije pa tako nema nikakvih zapreka da ga mi koristimo. Hrvatska turistička zajednica poduzela je sve aktivnosti da se slogan zaštiti. Također, napominjemo da i Hrvatska turistička zajednica može kao intelektualno vlasništvo zaštititi samo koncept kojim promoviramo proizvod kojeg nudimo, a to je turizam“, rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.