Ministar turizma Darko Lorencin i zamjenik Daglas Koraca posjetili su danas sajam BIT (Borsa internazionale del turismo), najvažniji turistički sajam u Italiji, koji se do 15. veljače 2015. godine u Milanu. Na BIT-u, na kojem su glavna tematika oduvijek bile inovacije i trendovi u turizmu, predstavlja se oko 2000 izlagača iz više od 100 zemalja. Posebna pozornost na ovogodišnjem sajmu dana je luksuznoj i poslovnoj ponudi turističkih proizvoda, novim tehnologijama u turizmu te sasvim novom segmentu posvećenom umjetnosti i kulturi te gastro-eno proizvodima. Ministar Lorencin ovom se prilikom susreo s nizom turoperatera kao što su Amatori viaggi, Solo Croazia, I viaggi di Miriana, Il piccolo tiglio, kojima je predstavio Strategiju razvoja turizma, Strateški marketinški plan, program Hrvatska 365 te najavio velike promjene koje se događaju u ovom trenutku u promociji hrvatskog turizma. Posebno su razgovarali o stanju na talijanskom tržištu te o mogućnostima još boljeg povezivanja ove dvije zemlje.
Ministar turizma Darko Lorencin i zamjenik Daglas Koraca posjetili su danas sajam BIT (Borsa internazionale del turismo), najvažniji turistički sajam u Italiji, koji se do 15. veljače 2015. godine u Milanu. Na BIT-u, na kojem su glavna tematika oduvijek bile inovacije i trendovi u turizmu, predstavlja se oko 2000 izlagača iz više od 100 zemalja. Posebna pozornost na ovogodišnjem sajmu dana je luksuznoj i poslovnoj ponudi turističkih proizvoda, novim tehnologijama u turizmu te sasvim novom segmentu posvećenom umjetnosti i kulturi te gastro-eno proizvodima.
Ministar Lorencin ovom se prilikom susreo s nizom turoperatera kao što su Amatori viaggi, Solo Croazia, I viaggi di Miriana, Il piccolo tiglio, kojima je predstavio Strategiju razvoja turizma, Strateški marketinški plan, program Hrvatska 365 te najavio velike promjene koje se događaju u ovom trenutku u promociji hrvatskog turizma. Posebno su razgovarali o stanju na talijanskom tržištu te o mogućnostima još boljeg povezivanja ove dvije zemlje.
U razgovoru za Rai Uno ministar je posebno naglasio važnost nautike i aktivnog odmora, na kojem će se graditi razvoj hrvatskog turizma i izvan glavne turističke sezone.
Talijanski turisti, prema podacima iz sustava turističkih zajednica, u Hrvatskoj su u 2014. ostvarili nešto manje od milijun dolazaka i oko 4,7 milijuna noćenja. S talijanskog tržišta prvi put u nekoliko godina bilježimo porast u noćenjima od 1 posto te u dolascima od 3 posto. Prema udjelu u broju noćenja, talijansko emitivno tržište je peto po važnosti (veličini) za Hrvatsku, a Hrvatska je kao destinacija preferirana za duge odmore i nalazi se također na petom mjestu omiljenih odmorišnih destinacija.
Hrvatska kao turistička destinacija na talijanskom tržištu uživa imidž bliske destinacije, ekološki očuvane, dobrog odnosa cijena/kvaliteta, čistog mora i prirode te optimalnog odredišta za nautičare, naglašavaju turoperatori.
Prema dnevnom listu ”il Sole 24ore” predviđa se rast putovanja Talijana u 2015. godini za oko 2,5 posto u odnosu na 2014. a Europa ostaje omiljena destinacija. Predviđa se 23,3 milijuna putovanja iz Italije u ovoj godini, dok će najviše rasti odlasci prema Sredozemlju.