Lorencin: Turistička 2014. financijski kao 2008., a 2015. iznad toga

Turistička 2014. trebala bi financijski biti na razini 2008., dok bi ova godina i fizički i financijski mogla biti i iznad toga s obzirom na sve aktivnosti koje se poduzimaju u sektoru te stabilne prognoze i najave s dozom optimizma sa tržišta, izjavio je danas ministar turizma Darko Lorencin uoči sjednice Vlade. Dodavši da se sada puno radi na turističkoj promociji, jer su u tijeku i najvažniji međunarodni turistički sajmovi na kojima se predstavlja Hrvatska, ministar je istaknuo i da se ove godine puno ranije krenulo s promotivnim kampanjama, da su prošlu godinu jako dobro analizirali te da slijedi još puno aktivnosti za ovu sezonu. Očekuje da će i posljednji lanjski, četvrti kvartal biti financijski pozitivan, a 2014. na razini 2008. (kada je prihod od turizma iznosio za sada rekordnih 7,5 milijarde eura), kao i da će se pozitivni trendovi nastaviti i u ovoj godini.

Turistička 2014. trebala bi financijski biti na razini 2008., dok bi ova godina i fizički i financijski mogla biti i iznad toga s obzirom na sve aktivnosti koje se poduzimaju u sektoru te stabilne prognoze i najave s dozom optimizma sa tržišta, izjavio je danas ministar turizma Darko Lorencin uoči sjednice Vlade.
 
Dodavši da se sada puno radi na turističkoj promociji, jer su u tijeku i najvažniji međunarodni turistički sajmovi na kojima se predstavlja Hrvatska, ministar je istaknuo i da se ove godine puno ranije krenulo s promotivnim kampanjama, da su prošlu godinu jako dobro analizirali te da slijedi još puno aktivnosti za ovu sezonu.
 
Očekuje da će i posljednji lanjski, četvrti kvartal biti financijski pozitivan, a 2014. na razini 2008. (kada je prihod od turizma iznosio za sada rekordnih 7,5 milijarde eura), kao i da će se pozitivni trendovi nastaviti i u ovoj godini.
 
Na upit novinara može li politička situacija u Grčkoj ikako utjecati na kretanja u hrvatskom turizmu, ministar je odgovorio da se 'to kolo vrti iz godine u godinu'.
 
"Mi se na to ne obaziremo nego radimo svoj posao s osnovnim ciljem da se svim mjerama podigne konkurentnost hrvatskog turizma, napravi efikasna i kvalitetna promidžba na tržištima te da se pripremimo za ono na što možemo utjecati. To je ono što imamo za zadaću, a sve ono što dođe sa strane dobro dođe", naglasio je Lorencin.
 
Pritom je podsjetio da prošle godine nismo primjerice mogli utjecati na loše vremenske uvjete i kišno ljeto, bez čega bi, kako smatra, fizički rezultati bili i bolji.
 
(Hina)


Pisane vijesti