D-Marin Mandalina u Šibeniku, prva marina u Hrvatskoj s oznakom najviše kategorije "5 sidara"

Ministar turizma Darko Lorencin na današnjoj je konferenciji za novinare uručio rješenje Ministarstva turizma o kategorizaciji "5 sidara" D-Marin Mandalini u Šibeniku, čime ona postaje prva marina u Hrvatskoj s oznakom najviše kategorije, to jest s najvišom razinom kvalitete opreme i uređenja te kvalitete i raznovrsnosti usluga koje se pružaju turistima u marini. Uz to, D-Marin Mandalina jedina je marina u Hrvatskoj posebno projektirana za mega-jahte, što grad Šibenik pozicionira kao luksuzno odredište na globalnom nautičkom tržištu. „Hrvatska je u svjetskim okvirima vrlo tražena i popularna nautička destinacija koju svake godine otkriva sve više zaljubljenika u more i brodove iz cijeloga svijeta. Naravno, kako bi naša zemlja postala još konkurentnija destinacija moramo stalno ulagati u kvalitetu, bogatstvo i raznovrsnost turističke ponude i usluge, a posebice je to važno za elitne vrste turizma poput nautike. Naime, Hrvatska u segmentima ljepote i očuvanosti okoliša uvijek dobiva najviše ocjene od turista i stručnjaka, dok su sadržaji i popratna oprema ono na čemu moramo dodatno raditi pa je stoga važnost obogaćivanja ponude s marinom najviše kategorije još važnija za konkurentnost i imidž naše zemlje. Stalnim ulaganjem u kvalitetu možemo zadržati postojeće te privući nove turiste, a samim time povećati fizičke i financijske pokazatelje, što nam je svima cilj“, naglasio je ministar Lorencin, dodavši kako Hrvatska osim sunca i mora nudi niz drugih mogućnosti i preduvjeta za razvoj cjelogodišnjeg turizma koji definira i Strategija razvoja turizma RH do 2020. godine.

Ministar turizma Darko Lorencin na današnjoj je konferenciji za novinare uručio rješenje Ministarstva turizma o kategorizaciji "5 sidara" D-Marin Mandalini u Šibeniku, čime ona postaje prva marina u Hrvatskoj s oznakom najviše kategorije, to jest s najvišom razinom kvalitete opreme i uređenja te kvalitete i raznovrsnosti usluga koje se pružaju turistima u marini. Uz to, D-Marin Mandalina jedina je marina u Hrvatskoj posebno projektirana za mega-jahte, što grad Šibenik pozicionira kao luksuzno odredište na globalnom nautičkom tržištu.

„Hrvatska je u svjetskim okvirima vrlo tražena i popularna nautička destinacija koju svake godine otkriva sve više zaljubljenika u more i brodove iz cijeloga svijeta. Naravno, kako bi naša zemlja postala još konkurentnija destinacija moramo stalno ulagati u kvalitetu, bogatstvo i raznovrsnost turističke ponude i usluge, a posebice je to važno za elitne vrste turizma poput nautike. Naime, Hrvatska u segmentima ljepote i očuvanosti okoliša uvijek dobiva najviše ocjene od turista i stručnjaka, dok su sadržaji i popratna oprema ono na čemu moramo dodatno raditi pa je stoga važnost obogaćivanja ponude s marinom najviše kategorije još važnija za konkurentnost i imidž naše zemlje. Stalnim ulaganjem u kvalitetu možemo zadržati postojeće te privući nove turiste, a samim time povećati fizičke i financijske pokazatelje, što nam je svima cilj“, naglasio je ministar Lorencin, dodavši kako Hrvatska osim sunca i mora nudi niz drugih mogućnosti i preduvjeta za razvoj cjelogodišnjeg turizma koji definira i Strategija razvoja turizma RH do 2020. godine.

„Ovo je vrlo važan i odvažan korak prema podizanju razine turističke ponude na hrvatskoj obali. Radije nego da se radi samo na povećavanju broja vezova, smatramo da u mnogim hrvatskim marinama postoji i potreba za podizanjem standarda. Ovim projektom D-Marin Mandalina dala je primjer kako nautičkim gostima u Hrvatskoj ponuditi sadržaje i usluge više razine. Nakon dovršetka marine s pet sidara, turističkom kompleksu dodat ćemo i ekskluzivni butik hotel sa spa i wellness centrom, koji će biti otvoren sljedeće ljeto. Nadamo se da će sve ovo učiniti Mandalinu jednom od najpoželjnijih destinacija za turizam i razonodu u srednjoj Dalmaciji. S velikim iščekivanjem očekujemo reakcije nakon ovih otvorenja“, izjavio je Burak Baykan, regionalni direktor Dogus Group Croatia.

Marina D-Marin Mandalina ima 400 vezova u moru, od kojih je 79 predviđeno za mega-jahte veličine od 30 do 140 metara. Posebno projektiranom energetskom infrastrukturom super-jahtama se pruža pouzdan izvor energije, u skladu s njihovim specifičnim zahtjevima. Dodatni sadržaji kao što su moderni sanitarni prostori, restorani i barovi, čine atraktivnu destinaciju za lokalne i međunarodne goste. Do sada su D-Marin Mandalinu posjetile svjetski poznate super-jahte dužine 60 do 95 metara. Isto tako, D-Marin Mandalina također je prva marina u Hrvatskoj kojoj je The Yacht Harbour Association u Londonu dodijelio certifikat 5 zlatnih sidara, certifikat kvalitete vezova. (mint)

U Hrvatskoj kategorizirano 68 marina, samo jedna s najvišom kategorijom

U Hrvatskoj je prema podacima Ministarstva turizma ukupno kategorizirano 68 marina u kojima je ukupno gotovo 17 tisuća vezova, dok je mjesta za smještaj plovila na kopnu blizu 5,5 tisuća, a po novom samo jedna marina ima najvišu kategoriju ili u rangu pet zvjezdica, koja se od 2008. u Hrvatskoj naziva '5 sidara'.

Sidra su u kategorizaciju marina u Hrvatskoj uvedena 2008. do kada su bile kategorije marina I, II i III, pri čemu su bile kategorizirane ukupno 53 marine, od čega je najvišu ili kategoriju I imalo sedam njih. Kategoriju II nosilo je 26 marina, a III njih 20.

Nakon izmjene Pravilnika 2008. počinje kategoriziranje marina sidrima, s time da bivše kategorije nisu ekvivalent sidrima već je ta kategorizacija nešto drugačija, pa je tako sidrima od tada do danas kategorizirano još 15 marina.

Oznaku 2 sidra ima sedam marina, 3 sidra četiri marine, dok 4 sidra nose tri marine, a to su marine Nautica u Novigradu, Admiral u Opatiji te ACI marina Split u Splitu. (Hina)



Pisane vijesti