U svrhu postizanja ciljeva definiranih Strateškim marketinškim planom hrvatskog turizma, jačanja nacionalnog turističkog brenda, povećanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone te povećanja prosječne potrošnje turista, Hrvatska turistička zajednica je 23. listopada objavila poziv za dostavu prijava za sudjelovanjem u izradi krovnoga komunikacijskog koncepta (tzv.“Big Idea“).
Do roka za podnošenje dokumentacije u predkvalifikacijskoj fazi, do 12. studenoga 2014. godine, pristiglo je ukupno 13 prijava, kako individualnih, tako i zajednice ponuditelja te je od strane tehničkog povjerenstva kojeg su činili članovi Glavnog ureda HTZ-a, za drugu fazu izbora krovnog komunikacijskog koncepta odabrano 5 ponuditelja.
Hrvatska turistička zajednica u idućoj fazi postupka će sa sljedećim ponuditeljima održati uvodni sastanak i predstavljanje projektnog zadatka: GREY Zagreb i GREY EMEA (Europa, Bliski istok & Afrika); Studio Sonda d.o.o. (HR) i M&C SAATCHI London & Milano); BBDO Zagreb (HR), AMV BBDO (Velika Britanija) i DEC BBDO (Španjolska); SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) (Španjolska) i Bruketa & Žinić (HR); te McCann Zagreb (HR) i Future Brands (Velika Britanija).
Pet odabranih ponuditelja dužni su ponude s kreativnim prijedlozima dostaviti do 16. prosinca 2014. HTZ će s predloženim konceptima izaći na 8 glavnih tržišta i ispitati kako ona reagiraju na prijedloge.
Povjerenstvo odabrano od strane Turističkog vijeća HTZ-a zaključno će, prema formuli, ocijeniti prijedloge i dostavljene koncepte te će po prihvaćanju ponude biti potpisan i ugovor.