HTZ: Poziv za izradu krovnog komunikacijskog koncepta "Big Idea"

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je proces izbora za krovni komunikacijski koncept "Big Idea" hrvatskog turizma, objavivši ovih dana međunarodni poziv za dostavu prijava za sudjelovanjem u izradi tog koncepta.

Taj će koncept predstavljati okosnicu cjelovito integriranog marketinškog komunikacijskog sustava za idućih pet do deset godina te uz ostalo donijeti i novi logo i slogan hrvatskog turizma, izvijestili su danas iz Glavnog ureda HTZ-a. Za to je HTZ, kako se navodi, predvidio do maksimalno 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a).

Izbor ponuditelja za izradu krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma odvijat će se u dvije faze. Prva, pred selekcijska faza trajat će do 12. studenoga do kada je rok za prikupljanje dokumentacije potencijalnih agencija, a iz Glavnog ureda napominju da se u toj fazi ne traže kreativni prijedlozi već ponuditelji moraju predočiti dokaze o osposobljenosti. Nakon toga kreće druga faza u kojoj će sudjelovati maksimalno pet agencija odabranih od strane posebnog povjerenstva i s kojima će se održati uvodni sastanak i predstavljanje projektnog zadatka.

Ponude s kreativnim prijedlozima odabrani ponuditelji dužni su dostaviti do 16. prosinca ove godine, nakon čega će se prijedlozi i dostavljeni koncepti ocjenjivati te potom zaključno s prihvaćanjem ponude i potpisati ugovor s odabranom agencijom. HTZ očekuje da će u tom procesu dobiti ključnu ideju, snažan i održiv koncept koji će predstavljati okosnicu turističke komunikacije kroz dogledno vremensko razdoblje i biti prilagodljiv specifičnim ciljevima. Očekuju i da taj koncept bude jednostavan i lako razumljiv, da ima svjež i provokativan pristup koji će zadržati pozornost, stimulirati um i izazvati emocije kod ciljane publike te da ujedno prati i bit hrvatskog brenda. (Hina)



Pisane vijesti