Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić i ministar turizma Darko Lorencin, u okviru službenog posjeta Londonu, sastali su se jučer s predstavnicima BBC-a, Seanom O'Harom, starijim potpredsjednikom te Ingom Lovric-Kemp, producenticom emisije Travel Show. Tom prilikom razgovarali su o budućim promotivnim aktivnostima, produkciji emisija kojima će se promovirati Hrvatska te marketinškim kampanjama hrvatskog turizma kao i daljnjem tijeku kampanje na BBC Earth. Kako bi iskoristila izvanrednu priliku lansiranja novog proizvoda BBC-a, Hrvatska turistička zajednica, kao glavni partner BBC-a za Europu, aktivno se uključila u projekt oglašavanja na web stranici BBC Earth. Hrvatska je tako na BBC Earthu prisutna putem videa i bannera na njihovoj web stranici te kroz emitiranje 15-sekundnog pre-roll videa pri emitiranju svih BBC Earth video sadržaja na stranici. Hrvatski logo, isto tako, vidljiv je na BBC Earth Spotlight modulu prilikom promocije projekta na ostalim BBC.com stranicama, ali i na cjelokupnom promotivnom sadržaju na BBC World News kanalu. Također, putem web stranica BBC Good Food i Top Gear dodatno je pojačana prisutnost Hrvatske prema UK publici, dok se sadržaj postavljen na web stranici BBC Earth može dijeliti i preko društvenih mreža (Facebook, Twitter, Instagram …).
Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić i ministar turizma Darko Lorencin, u okviru službenog posjeta Londonu, sastali su se jučer s predstavnicima BBC-a, Seanom O'Harom, starijim potpredsjednikom te Ingom Lovric-Kemp, producenticom emisije Travel Show. Tom prilikom razgovarali su o budućim promotivnim aktivnostima, produkciji emisija kojima će se promovirati Hrvatska te marketinškim kampanjama hrvatskog turizma kao i daljnjem tijeku kampanje na BBC Earth.
Kako bi iskoristila izvanrednu priliku lansiranja novog proizvoda BBC-a, Hrvatska turistička zajednica, kao glavni partner BBC-a za Europu, aktivno se uključila u projekt oglašavanja na web stranici BBC Earth. Hrvatska je tako na BBC Earthu prisutna putem videa i bannera na njihovoj web stranici te kroz emitiranje 15-sekundnog pre-roll videa pri emitiranju svih BBC Earth video sadržaja na stranici. Hrvatski logo, isto tako, vidljiv je na BBC Earth Spotlight modulu prilikom promocije projekta na ostalim BBC.com stranicama, ali i na cjelokupnom promotivnom sadržaju na BBC World News kanalu. Također, putem web stranica BBC Good Food i Top Gear dodatno je pojačana prisutnost Hrvatske prema UK publici, dok se sadržaj postavljen na web stranici BBC Earth može dijeliti i preko društvenih mreža (Facebook, Twitter, Instagram …).
Nakon posjeta BBC-ju, direktor Ivičić naglasio je: ''Lansiranje nove podstranice BBC Earth odlična je prilika za predstavljanje hrvatske turističke ponude. Naime, u tjednima trajanja oglašavanja, BBC Earth web stranicu posjetit će više od 740 milijuna posjetitelja, a jednako tako važna je i činjenica da je Hrvatska putem BBC kanala aktivno prisutna na još pet posebnih BBC portala. Naravno, s pravom od ovoga partnerstva očekujemo mnogo, kako u pogledu buduće suradnje s BBC-jem, tako i u promocijskom smislu.''
„Gastro i eno promocija destinacije iznimno je važan segment turističke promocije jedne zemlje. Često turisti, po povratku iz Hrvatske, u svojim zemljama traže upravo one proizvode koje su kušali na odmoru i koje će ih na trenutak vratiti na mjesta ugodnih doživljaja. Upravo iz tog razloga gastro i eno ponuda jedan je od ključnih turističkih proizvoda predstavljenih i u kampanji Hrvatska 365, na kojima možemo graditi razvoj turizma u pred i posezoni, kao i povećanje turističke potrošnje“, naglašava Lorencin.
Tijekom trajanja kampanje oglašavanja HTZ komunicira bogatu turističku ponudu i raznovrsnost koju kao destinacija Hrvatska nudi, s posebnim naglaskom na šest ključnih proizvoda koji su temelj kampanje Hrvatska365. Isto tako, predstavljaju se i proizvodi i ponuda prilagođeni temi stranice BBC Earth (nacionalni parkovi, aktivni odmor i slično), što je također dio PPS kampanje. Od kampanje na BBC Earth web stranici očekuju se mnogobrojni pozitivni učinci, u prvom redu povećana svjesnost o brendu Hrvatska kako na tržištu Velike Britanije, tako i globalno, s osobitim naglaskom na Hrvatsku kao atraktivnu cjelogodišnju destinaciju, o čemu je detaljnije i raspravljeno na današnjem sastanku s predstavnicima BBC-a. Također, tijekom posjeta Londonu, Lorencin i Ivičić podržali su jedini hrvatski dućan na Borough marketu, kojeg godišnje posjeti oko dva milijuna ljudi - Taste Croatia. Dućan je počeo raditi prije oko godinu i pol dana, a vlasnici, hrvatsko-britanski par Ana-Maria Volarić i Chris Stewart, zadovoljni su postignutim.