Predstavljeno završno izvješće Strateškog marketinškog plana

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice održalo je jučer radnu sjednicu na kojoj je predstavljeno završno izvješće Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMPHT) za razdoblje 2014.-2020. Ovaj dokument, zajedno sa Strategijom razvoja hrvatskog turizma, predstavlja kvalitetan okvir i temelj za sve nadolazeće operativne planove u godinama koje slijede. Krajnji cilj Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva turizma, ali i Turističkog vijeća kao tijela HTZ-a bio je dobiti dokument koji će poduprijeti daljnji rast i razvoj hrvatskog turizma. Materijal je od svibnja 2014. godine do danas nekoliko puta dorađivan uz maksimalno uvažavanje svih prijedloga i zaključaka članova Turističkog vijeća, ali i turističkog sektora. Poslije predstavljanja završnog izvješća SMPHT-a, članovi Turističkog vijeća usuglasili su se kako je najzad, na osnovi svih dosadašnjih primjedbi, dobiven kvalitetan dokument koji predstavlja strateški plan sustava i cijelog hrvatskog turizma te je u operativnom smislu zahtjevniji od same Strategije. Svi su članovi prihvatili predloženi dokument te time otvorili prostor za njegovu primjenu u programu rada HTZ-a i ostalim programima turističkog sustava.

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice održalo je jučer radnu sjednicu na kojoj je predstavljeno završno izvješće Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMPHT) za razdoblje 2014.-2020. Ovaj dokument, zajedno sa Strategijom razvoja hrvatskog turizma, predstavlja kvalitetan okvir i temelj za sve nadolazeće operativne planove u godinama koje slijede. Krajnji cilj Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva turizma, ali i Turističkog vijeća kao tijela HTZ-a bio je dobiti dokument koji će poduprijeti daljnji rast i razvoj hrvatskog turizma. Materijal je od svibnja 2014. godine do danas nekoliko puta dorađivan uz maksimalno uvažavanje svih prijedloga i zaključaka članova Turističkog vijeća, ali i turističkog sektora.

Poslije predstavljanja završnog izvješća SMPHT-a, članovi Turističkog vijeća usuglasili su se kako je najzad, na osnovi svih dosadašnjih primjedbi, dobiven kvalitetan dokument koji predstavlja strateški plan sustava i cijelog hrvatskog turizma te je u operativnom smislu zahtjevniji od same Strategije. Svi su članovi prihvatili predloženi dokument te time otvorili prostor za njegovu primjenu u programu rada HTZ-a i ostalim programima turističkog sustava.

Svrha SMPHT-a jest omogućiti Hrvatskoj i njezinoj turističkoj industriji da kroz turizam ostvari veći prihod i razvojno napreduje te time predlaže strategije i inicijative za stvaranje dodane vrijednosti za tržište, osvajanje gostiju s tradicionalnih i novih tržišta, bolje upravljanje zadovoljstvom turista te, kao krajnji rezultat, kreiranje njihove odanosti, ali također turističkoj industriji i regijama dati podršku u provedbi kvalitetnijih marketinških aktivnosti i učinkovitijeg upravljanja Planom. Ključan je fokus na tri cilja, jačanje turističkog brenda ''Hrvatska'', povećanje volumena prometa u pred i posezoni te povećanje prosječne potrošnje po realiziranome gostu, s prijedlogom rješenja objedinjenog marketinga turističkih proizvoda i regija na emitivnim tržištima uz prijedlog djelovanja koji bi pomogao turističkoj industriji da se bolje komercijalizira, korištenjem inovativnih tehnika.

SMPHT će provoditi Glavni ured HTZ-a u suradnji s turističkom industrijom i ostalim suradnicima djelujući u skladu s načelima opće korisnosti, usredotočenosti na unapređenje prodaje te poštivanju rastuće autonomnosti regionalnih i lokalnih turističkih zajednica te će u tom smislu GU HTZ postati partner turističkih zajednica.

Zaključeno je, također, kako trenutačni ustroj i organizacija Glavnog ureda ne udovoljavaju u dovoljnoj mjeri potrebama novog SMPHT-a te su za realizaciju zadaća i pripremu programa rada za 2015. godinu nužne promjene u organizacijskom ustrojstvu. Članovi Turističkog vijeća dali su jednoglasnu, bezrezervnu potporu direktoru GU HTZ Ratomiru Ivičiću da se provedu nužne promjene potrebne za realizaciju ovoga ključnoga dokumenta  te time i prihvatili novo organizacijsko ustrojstvo Glavnoga ureda. Reorganizacijom će se povećati njegova efikasnost u provedbi Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma i omogućiti učinkovitije korištenje postojećih resursa.

Cjeloviti Strateški marketinški plan u skoro vrijeme bit će predstavljen hrvatskoj javnosti i turističkom sektoru, kako bi se što prije započela primjena i ostvarivanje njegovih ciljeva.



Pisane vijesti