Ministar Lorencin: Projekt Hrvatska 365 u visokoj fazi pripreme

Ministar turizma Darko Lorencin izjavio je danas nakon sjednice Vlade da je realizacija projekta "Hrvatska 365" u relativno visokoj fazi pripreme i operacionalizacije. Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice početkom kolovoza izabralo je 22 odredišta za ovogodišnju posezonu, od kojih je 14 na jadranskom i osam na kontinentalnom području, koja će biti uključena u projekt produljenja pred i posezone pod nazivom „Hrvatska 365“. „Važno je da se po prvi put razgovaralo o konkretnim proizvodima s kojima se ide na konkretno tržište, s ciljem dovođenja turista u određenom vremenskom razdoblju. U ovom prvom dijelu kampanja predviđa stvaranje i prepoznavanje branda 'Hrvatska 365' na ciljanim željenim tržištima“, rekao je Lorencin, odgovarajući na upit novinara. Spomenute 22 destinacije svrstane su u sedam grupa, u njih će dolaziti novinari i agenti kako bi im bio približen konkretni proizvod s kojim se ide na ciljana tržišta, navodi Lorencin. Ciljana tržišta su Njemačka, Austrija, Slovenija, Velika Britanija i skandinavske zemlje, dok se proizvodi protežu od aktivnog odmora, enogastronomije, wellnesa i zdravlja, dakle sve ono što nije sunce i more, dodaje.

Ministar turizma Darko Lorencin izjavio je danas nakon sjednice Vlade da je realizacija projekta "Hrvatska 365" u relativno visokoj fazi pripreme i operacionalizacije.

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice početkom kolovoza izabralo je 22 odredišta za ovogodišnju posezonu, od kojih je 14 na jadranskom i osam na kontinentalnom području, koja će biti uključena u projekt produljenja pred i posezone pod nazivom „Hrvatska 365“.

„Važno je da se po prvi put razgovaralo o konkretnim proizvodima s kojima se ide na konkretno tržište, s ciljem dovođenja turista u određenom vremenskom razdoblju. U ovom prvom dijelu kampanja predviđa stvaranje i prepoznavanje branda 'Hrvatska 365' na ciljanim željenim tržištima“, rekao je Lorencin, odgovarajući na upit novinara.

Spomenute 22 destinacije svrstane su u sedam grupa, u njih će dolaziti novinari i agenti kako bi im bio približen konkretni proizvod s kojima se ide na ciljana tržišta, navodi Lorencin.

Ciljana tržišta su Njemačka, Austrija, Slovenija, Velika Britanija i skandinavske zemlje, dok se proizvodi protežu od aktivnog odmora, enogastronomije, wellnesa i zdravlja, dakle sve ono što nije sunce i more, dodaje.

„Ovo je pilot projekt, oživljavat će tijekom iduće godine, i nakon toga vidjet ćemo kako tržišta reagiraju, pa će se na proljeće 2015. vidjeti stvarni učinci“, rekao je Lorencin.

Istaknuo je i da slogan "Hrvatska 365" još nije nigdje zaštićen te da će se i dalje raditi na približavanju te oznake kojom će biti brendirane sve destinacije i svi objekti koji će biti uključeni u turistički proizvod.

„To je proces u tijeku“, rekao je Lorencin, dodavši da je u tijeku formiranje tzv. "Klubova Hrvatska 365", gdje se nastoji osigurati funkcioniranje proizvoda u terminima u kojima se želi dovoditi turiste u destinacije.

(Hina)



Pisane vijesti