Do 2017. udvostručenje mobilnih rezervacija putovanja

U iduće dvije godine moglo bi doći do udvostručenja mobilnih rezervacija poslovnih putovanja te bi u 2017. mogle predstavljati i više od 25 posto svih online korporativnih rezervacija, predviđanja su jedne od najvećih svjetskih kompanija za upravljanje putovanjima Carlson Wagonlit Travel (CWT) koje danas prenosi svjetski portal 4Hoteliers.

Uz dvogodišnji, CWT predviđa i snažni porast mobilnih rezervacija poslovnih putovanja i u idućih deset godina čime će se znatno promijeniti i način na koji tvrtke i menadžeri kontroliraju putne programe svojih zaposlenih. Pritom dosta očekuju i od sve sofisticiranijih mobilnih aplikacija za putovanja i turističke usluge pa i smanjenje troškova putovanja.

Procjenjuju da već sada u prosjeku oko 62 posto poslovnih putnika nose sa sobom pametne telefone (smartphone) koje im 'daju' tvrtke, a da to već čini ili planira činiti oko 56 posto tvrtki. Napominju i da sve više poslovnih putnika želi kvalitetne i brze aplikacije/servise za te telefone među kojima su im najvažnije one za ažuriranje statusa avio letova, 'itinirer' informacija o putovanju te turistička upozorenja.

Promatrano po svjetskim regijama, najveću važnost mobilnim rezervacijama i aplikacijama za putovanja daju putnici i putni menadžeri iz Azije i Pacifika te Latinske Amerike, 62 posto, dok je takvih u Sjevernoj Americi 55 posto, a najmanje ili 45 posto iz regije EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika).

Pritom se ističe da europski menadžeri i putnici u mobilnim mogućnostima za putovanja najviše cijene dobrobit, produktivnost i usklađenost s politikom putovanja, dok je to njihovim kolegama u Sjevernoj Americi lakoća poslovanja, produktivnost i blagostanje.

London želi biti 'digitalna prijestolnica' Europe

Iako u Europi s nešto manjim postotkom ocijenjuju važnost mobilnih tehnologija za rezervaciju i realizaciju korporativnih putovanja, to donekle 'demantira' najnoviji primjer Londona, jednog od turistički i poslovno najposjećnijih gradova u svijetu.

Taj je grad, kako prenosi portal PoslovniTurizam, sredinom lipnja objavio da je u suradnji s konzorcijem vodećih kongresnih prostora u gradu (okupljenih pod nazivom "London City Selection") krenuo u ulaganje 'teško' gotovo dva milijuna funti u tehnološku infrastrukturu za bežični internet, audio-video i digitalnu opremu.

Time sudionicima kongresne i event industrije, ali i svim drugim poslovnim i drugim turistima u svom poslovnom središtu 'City' London želi omogućiti najnovija dostignuća digitalne ere, poput dostupnosti interneta, tehnološke podrške pa i razne rezervacijske mogućnosti putem mobilnih tehnologija.

(Hina)



Pisane vijesti