Češka televizijska postaja u Hrvatskoj snima emisiju „Autosalon"

U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Češkoj i Glavnog ureda HTZ-a, u Hrvatskoj će, od 8. do 11. lipnja, boraviti TV ekipa češke producentske kuće Unicorn Pictures, koja će snimati reportažu za češki televizijski auto-magazin „Autosalon". Reportaža će, kao svojevrsni savjetnik za ljude koji automobilom putuju u Hrvatsku, uključivati i niz aktualnih informacija te prezentacije destinacija koje će novinari obići na svome proputovanju Hrvatskom. Televizijska  emisija "Autosalon" emitira se već trinaest godina i riječ je o prestižnom televizijskom auto-magazinu na češkome tržištu, koju tjedno vidi 230.000 gledatelja, od čega 78 posto čine muškarci u dobi od 25  do 54 godine.

Ekipa, koju čine Josef Vrtal, p. Čermák, Jan Percl, David Švorc, Martin Smolík i Radek Vrtal, putuje iz Češke kroz Hrvatsko zagorje, Zagreb i dalje do Hvara, dvama nesvakodnevnim modelima automobila, modelom Kaipan 16 i Morgan 3WH te će ocjenjivati hrvatske ceste i autoceste i ostale prateće turističke sadržaje potrebne gostu koji automobilom dolazi u Hrvatsku, dajući pritom korisne informacije i preporuke o destinacijama. Model Morgan 3WH ručno je rađen model automobila koji se i danas proizvodi u tvornici u vlasništvu obitelji Morgan, osnovanoj 1900. godine. Model Kaipan 16 predstavila je javnosti u prosincu 2012. godine češka automobilska kuća Kaipan, s ciljem proširenja ponude čeških proizvođača automobila za sportski kabriolet (roadster), a godišnje se proizvede četrdesetak takvih automobila.

Reportaža o Hrvatskoj bit će emitirana u najgledanijem terminu, u četvrtak, 26. lipnja na kanalu Prima Cool, s reprizom u subotu, 28. lipnja na kanalu Prima.

Česi su vjerni hrvatski gosti, lani su bili peti po broju dolazaka, a četvrti po broju ostvarenih noćenja te je u 2013. godini zabilježeno povećanje i broja dolazaka i broja noćenja u odnosu na godinu prije. Za prvih pet mjeseci 2014. godine ostvareni turistički promet još je bolji, pa se tako bilježi 19,5 posto više dolazaka i 4 posto više noćenja čeških gostiju, u odnosu na prvih pet mjeseci lani. Zanimljivost je kako se s češkoga tržišta bilježi sve veći broj upita za aktivnim odmorom i izletima, čemu svakako doprinosi suradnja Glavnog ureda HTZ-a, predstavništva u Pragu i čeških partnera, percipirana kao pozitivan čimbenik u poticanju prodaje.



Pisane vijesti