S ciljem promocije Hrvatske kroz isključivo online kanale, Dhar media, agencija za promidžbu i odnose s javnošću i TouristarTV ove su godine krenuli u drugu sezonu s projektom Discover Croatia. Ovogodišnja tema su Legende Hrvatske, u čije su istraživanje i pripremu uključene regionalne i lokalne turističke zajednice, nacionalni parkovi, muzeji te zainteresirani pojedinci.
Snimanje započinje 16. lipnja 2014. godine u Šibensko-kninskoj, a završava 26. lipnja u Dubrovačko-neretvanskoj županiji, uz financijsku i programsku potporu turističkih zajednica ovih županija. Voditeljica serijala, kao i prošle sezone, bit će Ashley Colburn, a u putovanju i snimanju sudjeluje i nekoliko poznatih blogera.
Projekt Discover Croatia – Legends of Croatia zamišljen je kao igrokaz u kojem će glumiti članovi lokalnih kulturno-umjetničkih društava i udruga, koji će dočarati priče i legende te stvoriti jedinstven sadržaj za dijeljenje na društvenim mrežama i ostalim online kanalima.
S obzirom da je naglasak u cjelokupnoj komunikaciji projekta na online medijima, tako je i natječaj potrage za blogerima, koji su spremni desetak dana uživati u Hrvatskoj na netipičnom press putovanju, objavljen na LinkedInu u interesnim grupama za putovanja i medije te su odabrani:
-
Joanna Hogart, Velika Britanija: „Volim pustolovinu otkrivanja od malih do velikih stvari, otkriće savršene padine, do promatranja zvijezda ili insekata. Otkrivanje ljudi i njihovih navika, odnosa i onoga što vole je uvijek uzbudljivo. Novinarka sam, pišem, najčešće za mlade. Pedeseti rođendan provela sam u Turskoj, istražujući s prijateljima i plivajući. S obzirom da smo bili na obali, Hrvatska nam je ionako bila u planu.“
-
Alex Robinson, Velika Britanija: „Strastveni sam putnik koji je posjetio 65 zemalja, fotografirajući i pišući članke za magazine poput Sunday Timesa. Živio sam mnogo godina u Latinskoj Americi, devet sam mjeseci istraživao backwaters Amazone, zabavljao se u Sap Paulu i planinario Andama. Zaljubio sam se u Hrvatsku radi predivnih pejzaža i srdačnih ljudi dok sam bio na zadatku ranije ove godine i veseli me ovo putovanje.“
-
Paul Bradbury, Velika Britanija: „Rođen u kišnom Manchesteru, zamijenio je sivo nebo sjeverne Engleske za život na europskom najsunčanijem otoku, Hvaru, u Hrvatskoj. Osim vodiča o Hvaru i Splitu (koautorski napisanim sa Milom Hilvishoj), "Lebanese Nuns Don't Ski" i "Lavender, Dormice and a Donkey Named Mercedes", Paul vodi popularne web stranice, Total Hvar (www.total-hvar.com) i Total Split (www.croatia-split.com). Službeni je bloger Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i službeni novinar Google Newsa.“
-
Mike Seigel: „Profesionalni stand-up komičar i glumac, devet godina je radio na nacionalnoj televizijskoj mreži TBS kao voditelj “TBS movie Extra”, a svoj je komičarski staž stekao u mnogim TV emisijama te kao glumac u serijalima. Nakon glume, prva filmska uloga mu je bila u Spielbergovom filmu “Traffic”. Voli putovanja, pa je do sad napisao mnoge članke o njima te je voditelj vlastite turističke emisije “Travel Tales“. U Hrvatskoj je do sada bio dva puta, ali se vrlo veseli ponovnom dolasku.“
-
Igor Tomljenović, Hrvatska: „Svoju je karijeru započeo kao foto-reporter/novinar u redakcijama Poleta, Večernjeg lista, Vjesnika, pa isto nastavio u Australiji za The Age i SYME Newspapers. Svoj Studio Infinity etablirao je krajem osamdesetih na Gold Coastu i u Brisbaneu, radeći kao kreativni direktor i fotograf za klijente u Australiji i Japanu. Dobitnik je mnogih stručnih nagrada i priznanja i autor velikog broja samostalnih izložbi u Hrvatskoj i svijetu. Završio je postdiplomski studij na Griffith University u Australiji iz područja teorije umjetnosti, a po povratku u Hrvatsku radio je kao savjetnik za medije u HNK Zagrebu te kao direktor marketinga u nekoliko velikih međunarodnih kompanija. Danas radi kao samostalni umjetnik/fotograf i vodi svoj www.super-studio.hr s partnerom Renatom Baretićem, radeći za probranu klijentelu iz turističkog sektora u Hrvatskoj i svijetu.“
Pisane vijesti