Tijekom održavanja 4. Poslovne konferencije „Održivi razvoj i konkurentnost turističkog proizvoda jugoistočne Europe – SEET 2014“, u Beogradu, 14. svibnja 2014. godine, grad Mali Lošinj dobio je nagradu Brand Leader Award 2014 za izuzetan doprinos održivom razvoju turizma u jugoistočnoj Europi koju dodjeljuje stručni kolegij ove konferencije, a nagradu je primila direktorica Turističkog ureda TZ grada Malog Lošinja, Đurđica Šimičić. Uz grad Mali Lošinj, iz Hrvatske su nagrade dobili hotel Vestibul Palace iz Splita i emisija Turistička klasa Hrvatske radiotelevizije.
Nagrada Brand Leader Award 2014 dodjeljuje se posljednjih 10 godina s ciljem afirmacije tvrtki, institucija, pojedinaca i medija koji pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama podižu standarde i unapređuju tržište te daju doprinos popularizaciji privrednog potencijala i kreiranja konkurentnog tržišta.
„Ključnim u razvoju Lošinja smatramo održivi razvoj i odgovorni turizam te smo zajedno s Institutom za turizam iz Zagreba i stanovnicima lošinjskog arhipelaga osmislili strategiju razvoja turizma do 2020. godine, čime čuvamo prostor i u isto se vrijeme razvijamo kao destinacija izvrsnosti i snažnog investicijskog ciklusa“, rekao je gradonačelnik grada Malog Lošinja Gari Cappelli.
„Mali Lošinj svoj povijesni imidž otoka vitalnosti i destinacije zdravlja uspješno gradi gotovo 130 godina, a uspješan i učinkovit menadžment Grada i Turističke zajednice, kroz principijelno poslovanje i snažnu filozofiju društveno odgovornog poslovanja, doprinosi očuvanju i građenju novog imidža destinacije te se pažljivo biranim strategijama pozicionirao kao lider održivog razvoja turizma“ istaknuo je Milivoje Radovanović, direktor Mass Media International.
Posebna pažnja u cjelodnevnom programu konferencije posvećena je organizaciji B2B sastanaka između potencijalnih partnera, među kojima su bili predstavnici relevantnih institucija i strukovnih udruženja, kao i turoperatora iz EU, Rusije, Kine, SAD, Indije, Turske te međunarodni stručnjaci za održivi razvoj i poslovanje u turizmu, tvrtki iz turizma, avio i cestovnog prometa, turističkih agencija, predstavnici državnih i lokalnih uprava, strukovnih udruženja, obrazovnih i javnih institucija te financijskih institucija i regionalnih medija.