Lošinj prepoznao važnost kvalitete usluga

Na danas održanom 10. jubilarnom danu projekta Tajni kupac (10. Mystery Shopping Day) u Rovinju, direktorica Turističke zajednice grada Malog Lošinja Đurđica Šimičić je u ime ureda TZ primila nagradu za kao najbolja destinacija u istraživanju kvalitete usluga u turizmu Hrvatske. Nagradu dodjeljuje Heraklea, prva agencija za mystery shopping u Hrvatskoj, odgovorna za mjerenje i unapređenje kvalitete usluga.

Ovaj jubilarni skup održan je pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske dr. sc. Ive Josipovića, Ministarstva turizma, Ministarstva gospodarstva, Hrvatske gospodarske komore te Hrvatske turističke zajednice.

Premijerno su predstavljeni rezultati istraživanja Tajni gost, provedenog u sezoni 2013. godine. Cilj nam je dati sudionicima razne primjere uspješnih metoda za unapređenje poslovanja i dosezanja visoke razine kvalitete usluga koje zahtjeva današnji kupac i današnji gost, jer nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji, istaknuli su iz agencije Heraklea.

„Lošinj je zaslužio nagradu kao pionir u istraživanju kvalitete usluga u turizmu, jer je među prvima počeo koristiti metodu unapređenja kvalitete usluga, svake godine uvodi novitete i na taj način prednjači na Jadranu i u rezultatima i u novim načinima istraživanja“, rekla je direktorica Heraklea-e Sanja Gomuzak.

Lošinj je prva destinacija koja je 2011. godine uvela mjerenje kvalitete usluge na razini destinacije i ono je obuhvatilo sve lokacije s kojima bi tajni gost došao u kontakt; od trajekta do javnog prijevoza, hotela, kampova, ugostiteljskih objekata te raznih kulturnih ustanova, znamenitosti i točaka od interesa. Iako je ostvareni ukupni rezultat od 83 posto (od mogućih 100) iznad hrvatskog prosjeka, još uvijek postoje područja za poboljšanja čijim uvođenjem se može postići još veća konkurentska prednost u odnosu na ostale turističke destinacije.

„Lošinj već godinama vodi brigu o kvaliteti usluge na razini cijele destinacije te nam je jako drago primiti ovu nagradu kao dodatni poticaj i priznanje za donošenje strateških odluka. Uz pomoć naših tajnih kupaca te vjernih i novih gostiju, trudit ćemo se biti još bolji u svim segmentima turističke ponude na Lošinju te biti prepoznati kao destinacija izvrsnosti“, rekao je gradonačelnik grada Malog Lošinja Gari Cappelli.

Nagrade, s ocjenom iznad 90 posto, u projektu Tajni kupac, od 2011. do 2013. godine dobili su: Miomirisni otočni vrt; Lošinjski muzej; Plavi svijet; Radionica, izrada i prodaja suvenira Tehkon; Turistička agencija Turist; Restoran Poljana; Restoran Diana; Restoran Klub kapetana, Restoran Marina; Restoran Za kantuni; Restoran Televrin; Restoran Veli Žal; Wellness Hotel Aurora; Family Hotel Vespera; Hotel Apoksiomen; Hotel Televrin; Hostel Veli Lošinj; Butiga Svi Gušti; Brod Krško-Aldo Šilovinac; Brod Devin; Sportski centar Čikat-Miljenko Makarun; Jadrolinija-poslovnica Mali Lošinj; TIC Mali Lošinj; Privatni smještaj-Sandra Maljić; Studio za aromaterapiju Laurus; Studio Laurus Slow Spa; Kamp Rapoća; Market Zagazine.

I u 2014. godini planira se provođenje ispitivanja kvalitete usluge u sklopu projekta Tajni kupac. Nastavlja se i provođenje online anketa o zadovoljstvu gostiju boravkom na Lošinju u uredu Turističke zajednice i turističkim agencijama. Novost je da se ove godine u prikupljanje podataka uključuju i svi zainteresirani iznajmljivači na području otoka Lošinja. Također se planira provođenje anketa u ugostiteljskim objektima. Gosti će na tabletima moći ocijeniti pruženu uslugu, ljubaznost osoblja, ponudu autohtonih jela i pića, cijenu u odnosu na kvalitetu jela, ali i dati prijedlog za najbolji specijalitet objekta. Svi zainteresirani za provođenje anketa moći će samostalno provjeravati odgovore svojih gostiju, njihove primjedbe i prijedloge, te u skladu s njima napredovati u kvaliteti.



Pisane vijesti