Turizam Malog Lošinja u pripremama i investicijama te optimističan za sezonu

Malološinjski turizam u intenzivnim je pripremama za ovu sezonu u kojoj prvi veći val turista očekuje za uskrsne blagdane i prvosvibanjske praznike kada se otvara i većina objekata, a procjenjuje se da bi se turistički promet mogu bar malo povećati u odnosu na lanjskih 282,2 tisuće dolazaka i 2,2 milijuna noćenja.

Doznaje se to iz Turističke zajednice Malog Lošinja i najveće hotelske kuće na tom otoku Jadranke, iz kojih naglašavaju da ove godine bolje rezultate očekuju temeljem strategije suradnje 'svih sa svima' u destinaciji ili kvalitetnim destinacijskim menadžmentom te investicija u poboljšanje kvalitete smještajne ponude, jačanja postojećih i stvaranja novih turističkih proizvoda te u promociju na brojnim tržištima.

Iz Turističke zajednice ističu da, osim u promociju i edukaciju, dosta pažnje poklanjaju suradnji s privatnim iznajmljivačima i svim drugim gospodarskim i gradskim subjektima koji su se u velikom broju okupili na nedavno održanom 1. forumu lošinjskih iznajmljivača na kojima su im predstavljene novosti u zakonskoj regulativi te mogućnosti koje im pružaju banke, osiguravatelji te drugi za opremanje objekata.

Svi oni shvaćaju važnost i spremni su za unapređenje ponude, očekujući i da se malološinjski aerodrom što prije stavi u funkciju jer bi to, kako smatraju, olakšalo dolazak turista na otok i produžilo sezonu.

Na forumu je naglašeno i da postoji prostor za suradnju privatnih iznajmljivača s hotelima i kampovima, u koje dolazi i u kojima noći najveći dio turista, uz još nešto manje udjele u odmaralištima i nautičkim lukama.

Iako je u privatni smještaj i hotele lani došlo podjednak broj turista, od po oko 31 posto od ukupnih dolazaka, u ukupnim noćenjima privatni smještaj ima veći udjel od hotela, 39,3 posto naspram 21,4 posto, ali su malološinjski hoteli lani imali poraste i dolazaka i noćenja, od 10 i 9 posto u odnosu na 2012., dok je privatni smještaj zabilježio manje minuse, od 4 i 1 posto.

Ipak, najveće udjele u ukupnim dolascima i noćenjima na Malom Lošinju imaju kampovi, po iznad 35 posto, a u njih je lani došlo 1 posto manje turista koji su ostvarili 2 posto više noćenja.

Većina kampova i hotela na Malom Lošinju posluje u sklopu tvrtke Jadranka iz koje ističu da, i nakon što je 89,14 posto dionica te tvrtke preuzela početkom ove godine tvrtka Beta ulaganja, nastavljaju sa svojim strateškim planovima koje podržava i novi vlasnik, vjerujući i da će ta promjena pozitivno utjecati na razvoj Jadranke, sigurnost zaposlenika te razvoj kompanije i kvalitetu života na Lošinju.

Najavljuju da će ovog ljeta turiste u njihovom hotelu na Velom Lošinju Vitality Hotel Punti dočekati novi sadržaji, poput velikog bazenskog kompleksa i drugi, na čemu su radovi u završnoj fazi i u što su još 2012. uložili 12,5 milijuna eura, a za srpanj planiraju i otvorenje hotela Bellevue, u uvali Čikat, na čijoj se obnovi cjelokupne infrastrukture i repozicioniranju s tri na pet zvjezdica još radi.

Time, kao i skorim otvaranjem Centra izvrsnosti u Lošinju te drugim planovima investicija u izgradnju marine i golf igrališta, žele dodatno unaprijediti brend Jadranke i Malog Lošinja kao destinacije najboljeg zdravog odmora na Jadranu i to na razini pet zvjezdica, što bi uz planove promocije, proširenje zračne luke te iskorake na novim tržištima poput Rusije, Skandinavije, Engleske i Amerike moglo privući i goste veće platežne moći. (Hina)

 



Pisane vijesti