Tijekom ovog tjedna predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu te ispostava u Münchenu uspješno predstavljaju hrvatsku turističku ponudu u sklopu seminara „Endspurt Sommer 2014“, kojeg organizira jedan od najvećih njemačkih turoperatora DER Touristik. Prezentacije su održane u Düsseldorfu 17. ožujka, Frankfurtu na Majni 18. ožujka te jučer u Stuttgartu, a danas će se hrvatski turizam, preko ispostave HTZ-a, predstaviti i u Münchenu.
Tema seminara je predstavljanje prioritetnih ciljeva bližih i dalekih destinacija za odmor i to nakon što je vrijeme ranih bukinga isteklo i nakon što su željena ciljana područja popunjena. Predstavnici HTZ-a tom su prilikom naglasili prednosti provođenja godišnjeg odmora u Hrvatskoj: blagu klimu, brojne prirodne ljepote i kulturne vrijednosti, blizinu europskome tržištu, jedinstvenu eno-gastro ponudu, ljubaznost domaćina, mogućnosti aktivnoga i individualnoga odmora, dolazak i automobilom, ali i mnoge druge sadržaje koje Hrvatska nudi.
Na nedavno održanom turističkom sajmu u Berlinu, predstavnici DER Touristika istaknuli su Hrvatsku kao stratešku destinaciju s kojom je suradnja, zahvaljujući izvrsnoj prodaji, obostrano korisna.