U Beogradu je otvoren Sajam turizma na kojem će se do 2. ožujka predstaviti više od 1000 izlagača iz 54 zemlje, a među njima i turistički djelatnici Hrvatske. Kako je najavljeno, u okviru štanda Hrvatske turističke zajednice predstavit će se uz ostalo turizam Kvarnera, a zajedničke i samostalne promocije imat će i turističke zajednice općine Matulji i Novog Vinodolskog, dok su dužnosnici istarskog Buzeta u beogradskim medijima već najavili partnerske nastupe s vojvođanskim gradom Novi Bečej. Osim država iz regije, koje tradicionalno predstavljaju svoje atraktivne destinacije, na sajmu među ostalim nastupaju Turska, Grčka, Egipat, Tunis, a ove godine po prvi puta u Beogradu će se predstaviti Argentina, Alžir, Albanija, Ujedinjeni Arapski Emirati, Malezija, Iran, Indija, Portugal i Rumunjska.
Moto ovogodišnjeg beogradskog sajma turizma je "Ispunjavamo želje", a zemlja partner je Indonezija, najrazvedenija otočka država na svijetu s arhipelagom od 17.000 otoka i s velikim turističkim i kulturnim potencijalom, koja se preko Beograda želi nametnuti turističkom tržištu jugoistočne Europe.
Cilj domaćina, Turističke organizacije Srbije, ove godine je animirati i privući mlade turiste pa je najavljeno promicanje kampanje kojom se predstavlja mlade i njihov način, stil života i zabave u Srbiji.
Prateći sajmovi ovogodišnje smotre turizma u Beogradu su i Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA, Sajam suvenira "Posjetite Srbiju" te Međunarodni sajam vina "BeoWine". Na vinskom sajmu sudjeluje više od 140 izlagača iz 13 zemalja - proizvođači vina i opreme za vinogradarstvo i vinarstvo iz Hrvatske, Slovenije, Makedonije, BiH, Crne Gore, Portugala, Švedske, Bugarske, Austrije, Grčke, Italije i Francuske.
Sajam je otvorio srbijanski ministar regionalnog razvoja i lokalne samouprave Igor Mirović. (Hina)