Prvi MBA studij za turizam u regiji kreće na jesen u Termama Tuhelj

U Poslovnom centru Termi Tuhelj u Hrvatskom zagorju od jeseni ove godine počet će program prvog MBA studija za turizam u ovoj regiji kojeg zajednički pokreću te Terme i IEDC-Poslovna škola Bled. Najavljeno je to na današnjoj konferenciji "Budućnost u turizmu - vizije, paradigme i scenariji", koju je vodio profesor managementa i marketinga u turizmu, dr. Luiz Moutinho  iz poslovne škole Adam Smith Sveučilišta u Glasgowu. Riječ je o postdiplomskom studijskom programu iz turizma (Menadžment u turizmu) namijenjenom top menadžerima iz regije odnosno predsjednicima uprava, direktorima, voditeljima službi, stručnim savjetnicima i istraživačima koji žele usavršiti svoja znanja temeljem kojeg će moći utjecati na buduća kretanja u području turizma. Veći dio predavanja tog studija odvijat će se u Termama Tuhelj, dok će se drugi dio odvijati u prostorijama IEDC-Poslovne škole Bled. Sam studij bi prema planovima trebao trajati oko godinu i pol do dvije te se odvijati u četiri modula sastavljenih od relevantnih tema poput budućnosti turizma, upravljanja poslovanjem u turizmu, strateškog marketinga, inovacija u turizmu i drugih.

U Poslovnom centru Termi Tuhelj u Hrvatskom zagorju od jeseni ove godine počet će program prvog MBA studija za turizam u ovoj regiji kojeg zajednički pokreću te Terme i IEDC-Poslovna škola Bled.

Najavljeno je to na današnjoj konferenciji "Budućnost u turizmu - vizije, paradigme i scenariji", koju je vodio profesor managementa i marketinga u turizmu, dr. Luiz Moutinho  iz poslovne škole Adam Smith Sveučilišta u Glasgowu.

Riječ je o postdiplomskom studijskom programu iz turizma (Menadžment u turizmu) namijenjenom top menadžerima iz regije odnosno predsjednicima uprava, direktorima, voditeljima službi, stručnim savjetnicima i istraživačima koji žele usavršiti svoja znanja temeljem kojeg će moći utjecati na buduća kretanja u području turizma. Veći dio predavanja tog studija odvijat će se u Termama Tuhelj, dok će se drugi dio odvijati u prostorijama IEDC-Poslovne škole Bled.

Sam studij bi prema planovima trebao trajati oko godinu i pol do dvije te se odvijati u četiri modula sastavljenih od relevantnih tema poput budućnosti turizma, upravljanja poslovanjem u turizmu, strateškog marketinga, inovacija u turizmu i drugih.

Tijekom najave MBA programa za kasnu jesen, naglašeno je kako će to biti prva menadžment škola u srednjeistočnoj Europi. Studij postoji već 28 godina, a trenutno ga pohađa 25. generacija studenata koji dolaze iz 70 zemalja svijeta. Neke od modula vodit će znanstvenici i profesori iz područja turizma i menadžmenta sa svjetskih sveučilišta iz Engleske, Škotske, Australije i SAD-a.

Jedan od njih, profesor menadžmenta i marketinga u turizmu Luiz Moutinho iz poslovne škole Adam Smith Sveučilišta u Glasgowu, održao je zanimljivo i interaktivno predavanje pod nazivom „Marketing s magnetizmom – želimo da sve bude iskustvo i iznenađenje“, istaknuvši kako neke procjene za 2020. godinu ukazuju da će Europljani u prosjeku manje putovati i to na bliža odredišta, dok će Indijci i Kinezi putovati sve više. Također, procjenjuje se da će ljudi u budućnosti sve više kupovati lokalne proizvode.

Proces pokretanja ovog programa je vrlo važan za Hrvatsku, jer uvelike pridonosi njenom pozitivnom imidžu, ali i pozicioniranju kao destinacije poslovnog turizma. Ideja oko pokretanja ovog MBA programa nastala je zbog sve veće potrebe za visoko educiranim kadrovima u turizmu, kako u Hrvatskoj i Sloveniji tako i u drugim zemljama regije. Iz Termi Tuhelj ističu da je cilj tog programa ispitati neke od prepoznatljivih i važnijih mega trendova u turističkom okruženju, kao i načine premošćivanja jaza između tradicionalnih i modernih pristupa upravljanju u turizmu. (Mint/Hina)



Pisane vijesti