Prvi MBA studij za turizam u regiji kreće na jesen u Termama Tuhelj

U Poslovnom centru Termi Tuhelj u Hrvatskom zagorju od jeseni ove godine počet će program prvog MBA studija za turizam u ovoj regiji kojeg zajednički pokreću te Terme i IEDC-Poslovna škola Bled u čijim će se prostorijama na Bledu također odvijati dio predavanja tog studija. Doznaje se to iz Termi Tuhelj gdje će se 28. siječnja na posebnoj konferenciji "Budućnost u turizmu - vizije, paradigme i scenariji" i najaviti pokretanje tog MBA studija.

To je ujedno i novost u programu IEDC-Poslovne škole Bled, za što su se u suradnji s Termama Tuhelj odlučili zbog sve veće potrebe za visoko educiranim kadrovima u turizmu i u Hrvatskoj i u Sloveniji te drugim zemljama regije.

Riječ je o postdiplomskom studijskom programu iz turizma (Menadžment u turizmu) namijenjenom top menadžerima iz regije odnosno predsjednicima uprava, direktorima, voditeljima službi, stručnim savjetnicima i istraživačima koji žele usavršiti svoja znanja temeljem kojeg će moći utjecati na buduća kretanja u području turizma.

Iz Termi Tuhelj ističu da je cilj tog programa ispitati neke od prepoznatljivih i važnijih mega trendova u turističkom okruženju, načine premošćivanja jaza između tradicionalnih i modernih pristupa upravljanju u turizmu i drugo, a sam studij bi prema planovima trebao trajati oko godinu i pol do dvije te se odvijati u četiri modula sastavljenih od relevantnih tema poput budućnosti turizma, upravljanja poslovanjem u turizmu, strateškog marketinga, inovacija u turizmu i drugih.

Neke od modula vodit će uvaženi znanstvenici i profesori iz područja turizma i menadžmenta sa svjetskih sveučilišta iz Engleske, Škotske, Australije i SAD-a, od kojih će jedan, profesor menadžmenta i marketinga u turizmu Luiz Moutinho iz poslovne škole Adam Smith Sveučilišta u Glasgowu voditi i konferenciju 28. siječnja.

U povodu te konferencije i suradnje oko MBA studija sa školom na Bledu, direktorica Terma Tuhelj Ivana Kolar ističe da Hrvatska, kao i druge zemlje u svijetu koje razvijaju turizam, mora stalno pratiti i prilagođavati se sve zahtjevnijim i dinamičnijim trendovima na svjetskom turističkom tržištu. Ta prilagodba traži i nova, specijalizirana znanja koje, kao i hrabrost, Kolar izdvaja kao izrazito bitne za stvaranje novih ideja i perspektiva na tržištima.

I konkurencija je u turizmu sve snažnija pa su i zbog toga potrebni adekvatni i kvalificirani kadrovi koji mogu zadovoljiti sve želje turista, ali i usmjeravati te želje s ciljem postizanja uspješnosti turističkog biznisa i zadovoljstva gostiju, ističe Kolar dodajući da Hrvatskoj, ali i regiji, nedostaje kadrova za top menadžment u turizmu.

Kako je Hrvatska u turističkom smislu jača od Slovenije i drugih zemalja u regiji odlučeno je i da se većina programa budućeg MBA studija odvija u njezinoj destinaciji odnosno u Termama Tuhelj koje s novih hotelom Well i moderno opremljenim poslovnim centrom ima sve uvjete za to.

Iako još nije do kraja definiran mogući broj polaznika tog studija, koji će ovisiti i o zanimanju, Kolar i ostali suradnici u tom projektu vjeruju u dobar odaziv i uspjeh studija. (Hina)



Pisane vijesti