Terme Tuhelj u 10 godina učetverostručile poslovni rezultat

Terme Tuhelj u Hrvatskom zagorju večeras su posebnom svečanošću obilježile 10 godina poslovanja tijekom kojih su učetverostručile svoj poslovni rezultat te postale jedan od najvećih kontinentalnih turističkih centara.

Ističući neke od najvažnijih poslovnih rezultata u prvih deset godina, direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar naglasila je da su se od poduzeća u stečaju (bivši TRC Mihanović) razvili u prepoznatljiv brand - cjeloviti turistički resort s termalnom i wellness ponudom koja individualnim pristupom svakom gostu pruža kvalitetan odmor i zabavu. Naglasila je i da je u dosadašnji razvoj utrošeno više od 30 milijuna eura, kao i da su i ove godine dobro poslovali ostvarivši u jedanaest mjeseci više od 58 tisuća noćenja i 35,5 milijuna kuna prihoda.

Više od 50 posto gostiju su stranci, čemu je uz proširenje bazenskog kompleksa i wellness centra znatno pridonio i prošle godine otvoreni novi Hotel Well s četiri zvjezdice s kojim su udvostručili smještajne kapacitete, na 264 smještajne jedinice i 540 kreveta.

Daljnjim razvojem ponude i uvođenjem tzv. selfness pristupa prema gostima, Tuhelj postaje, kako je kazala Kolar, idealna destinacija za unapređenje životnog stila i kvalitetu života, te prva kontinentalna obiteljska destinacija u Hrvatskoj i jedinstveni MICE/kongresni centar.

Tijekom godina primili su i brojna domaća i strana priznanja i nagrade gostiju i struke.

Ovog ljeta su pokrenuli i akciju "Postani ambasador Termi Tuhelj" od kojih su se neki i večeras našli u Termama na prvoj noći ambasadora kojih je ukupno već nekoliko tisuća. (Hina)



Pisane vijesti