Za zagrebački hotel Esplanade ova godina najbolja od 2004.

Za jedan od vodećih zagrebačkih hotela Esplanade ova je poslovna godina najbolja otkako je 2004. hotel otvoren nakon potpunog renoviranja, jer je do ovog studenog taj hotel zabilježio porast noćenja od 5 posto uz porast prosječne cijene od 2,5 posto, dok je zarada hotela porasla za 9 posto, a profitabilnost za 15 posto u odnosu na prošlu godinu. Doznaje se to iz hotela Esplanade koji je odlične rezultate ove godine obilježio u sklopu predstavljanja najnovijeg izdanja magazina tog hotela Esplanade View.

Naglasivši kako nastavak pozitivnog trenda očekuju i do kraja ove te u idućoj godini, generalni direktor Esplanade Ivica Max Krizmanić zanimljivim izdvaja i podatke o ovogodišnjem porastu broja individualnih turista u Esplanadi od 26,5 posto, kao i da u ukupnom broju gostiju i dalje najveći broj čine oni iz SAD-a.

Odlične rezultate i brojna domaća i inozemna priznanja ove godine objasnio je novom poslovnom strategijom hotela, rastućom popularnošću Zagreba na turističkim tržištima pa i ulaskom Hrvatske u EU, ali i ističući da su za dobro poslovanje prvenstveno zaslužni zaposlenici hotela i njegovi partneri.

Iako Esplanade i dalje ima svoj prepoznatljivi štih ipak, kako je kazao, u skladu s vremenom i napretkom novih tehnologija slijedi i svjetske trendove te intenzivno radi na razvoju novih ideja, među kojima je bilo i uvođenje tzv. PressReader Hot Zone koja gostima omogućuje besplatno listanje više od 2.500 novina i časopisa iz cijelog svijeta na vlastitom tabletu ili pametnom telefonu.

Takvu mogućnost za goste Esplanade je uveo prvi u Hrvatskoj, a prvi je i hotel u kontinentalnoj Hrvatskoj koji je (nedavno) dobio i Halal certifikat temeljem čega gostima islamske vjeroispovijesti pruža kompletnu Halal ponudu (smještaj, gastronomiju te wellness po strogim Halal standardima).

Od ljeta su im se, kaže Krizmanić, zaredala i inozemna priznanja (Expedia Insiders' Select 2013, Tripadvisor Certificate of Excellence, HolidayCheck Quality Selection 2013, Great Rail Journeys Award, Conde Nast Traveller Readers’ Choice Award) koja Esplanade svrstava među najbolje hotele u Europi i svijetu.

Osvrnuvši se na novo izdanje luksuznog Esplanade View magazina kazao je da osim ponude hotela na 80 stranica promovira i ljepote Hrvatske te glavnog grada Zagreba, a obrađuje i različite teme poput gastronomije, kulturne ponude i drugog. Magazin izlazi dva puta godišnje u nakladi od 4000 primjeraka na hrvatskom i engleskom jeziku. (Hina)



Pisane vijesti