Majstorska radionica o e-marketingu: Bitno je komunicirati, no najvažnije je biti koristan svojim korisnicima

Uoči Dana hrvatskog turizma u Zadru je održana majstorska radionica pod nazivom ''Poboljšanje vještina u razvijanju, primjeni i vrednovanju strategija i taktika e-marketinga'', u organizaciji Ministarstva turizma, Svjetske turističke organizacije (UNWTO) i Europske komisije za putovanja (ETC). Skup je otvorio pomoćnik ministra turizma Želimir Kramarić, koji je naglasio kako je ovo odličan trenutak za Hrvatsku za organizaciju ovakve radionice, jer će Hrvatska turistička zajednica upravo na Danima hrvatskog turizma predstaviti Strateški marketinški plan za razdoblje 2014.-2020. u kojem je jedna od strateških odrednica snažniji fokus na on line alate. „Želimo prezentirati svijetu na naše turističke proizvode moderan način, posebice s obzirom da je Hrvatska nova članica Europske unije. Imamo mogućnosti koristiti sredstva iz fondova Europske unije te ih moramo iskoristiti i pripremiti projekte“, rekao je Kramarić. Predstavnik Svjetske turističke organizacije Luigi Cabrini, istaknuo je, na otvorenju skupa, kako je Hrvatska odlična „priča o uspjehu“ na području turizma. „Turizam je unatoč teškoj gospodarskoj situaciji u porastu. Dobar je znak za hrvatsko gospodarstvo činjenica da je ove godine turizam i u Hrvatskoj u porastu, i što se tiče dolazaka i noćenja, ali i prihoda. Hrvatska ima mnogo toga za ponuditi, izvan proizvoda 'sunce i more', između ostalog i eko i ruralni turizam“ rekao je Cabrini.

Uoči Dana hrvatskog turizma u Zadru je održana majstorska radionica pod nazivom ''Poboljšanje vještina u razvijanju, primjeni i vrednovanju strategija i taktika e-marketinga'', u organizaciji Ministarstva turizma, Svjetske turističke organizacije (UNWTO) i Europske komisije za putovanja (ETC). Skup je otvorio pomoćnik ministra turizma Želimir Kramarić, koji je naglasio kako je ovo odličan trenutak za Hrvatsku za organizaciju ovakve radionice, jer će Hrvatska turistička zajednica upravo na Danima hrvatskog turizma predstaviti Strateški marketinški plan za razdoblje 2014.-2020. u kojem je jedna od strateških odrednica snažniji fokus na on line alate. „Želimo prezentirati svijetu na naše turističke proizvode moderan način, posebice s obzirom da je Hrvatska nova članica Europske unije. Imamo mogućnosti koristiti sredstva iz fondova Europske unije te ih moramo iskoristiti i pripremiti projekte“, rekao je Kramarić.

Predstavnik Svjetske turističke organizacije Luigi Cabrini, istaknuo je, na otvorenju skupa, kako je Hrvatska odlična „priča o uspjehu“ na području turizma. „Turizam je unatoč teškoj gospodarskoj situaciji u porastu. Dobar je znak za hrvatsko gospodarstvo činjenica da je ove godine turizam i u Hrvatskoj u porastu, i što se tiče dolazaka i noćenja, ali i prihoda. Hrvatska ima mnogo toga za ponuditi, izvan proizvoda 'sunce i more', između ostalog i eko i ruralni turizam“ rekao je Cabrini. 

Direktorica istraživanja Europske komisije za putovanja Valeria Croce, rekla je kako je priručnik koji će biti predstavljen tijekom dana rezultat višegodišnjih istraživanja, svojevrsna enciklopedija destinacijskoj e-marketinga te je dostupan u e-knjižnicama Svjetske turističke organizacije i Europske komisije za putovanja. „Danas je e-marketing u promociji destinacija ključan alat, posebice kroz korištenje mobilnih tehnologija i društvenih mreža u kojima se stvara kontinuirani dijalog s korisnicima“, rekla je Croce.

Priručnik je pripremila kompanija TEAM Tourism Consulting, temeljem narudžbe Svjetske turističke organizacije (UNWTO) i Europske komisije za putovanja (ETC), a na ovom skupu ga je predstavila Karin Elgin-Nijhuis, jedna od kreatorica. Elgin Nijhuis vodila je radionicu o najnovijim trendovima i predstavila primjere nove prakse i mogućnosti koje e-marketing nudi turističkim destinacijama. Rekla je kako je ključ uspjeha biti od koristi svojim korisnicima. „Potrebno je korisnicima ponuditi informacije i to vrlo usmjerene informacije, jer korisnik ima vrlo malo vremena i strpljenja“. Trebamo se upitati – koje je naše obećanje korisnicima? Što ćemo mi učiniti za njih“, naglasila je Elgin-Nijhuis.

Radionica je okupila 120 stranih i domaćih turističkih djelatnika, između ostalog i brojne direktore turističkih zajednica u Hrvatskoj te predstavništava HTZ-a u svijetu.

U četvrtak, 24.listopada, drugog dana skupa, bit će održano predavanje pod nazivom „Mjerenje i evaluacija aktivnosti e-marketinga“, u sklopu kojega će biti prikazano kako postaviti ciljeve i definirati prave ključne pokazatelje uspješnosti. Također, govorit će se o ključnoj temi, odnosno o „Online brendiranju destinacije“, a u kojem e-marketing uvelike pridonosi u upravljanju ugledom određene destinacije.

Nakon zatvaranja ovog skupa, održat će se otvorenje tradicionalnog skupa turističkih djelatnika Dani hrvatskog turizma i Hrvatskog turističkog foruma s početkom u 11,30 sati u Hotelu Iadera, Punta Skala, Zadar. Dane hrvatskog turizma i Hrvatski turistički forum će otvoriti ministar turizma Darko Lorencin, glavni ravnatelj Hrvatske radio televizije Goran Radman, potpredsjednica Hrvatske gospodarske komore Vesna Trnokop Tanta, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, župan Zadarske županije Stipe Zrilić i gradonačelnik Zadra Božidar Kalmeta.



Pisane vijesti