Ministar Lorencin u Münchenu razgovarao o jačanju turističke suradnje

Tijekom današnjeg službenog posjeta Münchenu, ministar turizma Darko Lorencin i direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, razgovarali su s novim potpredsjednikom njemačkog autokluba ADAC-a, zaduženim za turizam, Kurtom Heineom o unapređenju suradnje Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma s autoklubom. Ministru je predstavljeno specijalno izdanje TourSet-a za Hrvatsku, otisnuto u više od 300 tisuća primjeraka, istraživanje ADAC-a „Gdje automobilisti provode godišnji odmor“, prema kojem je Istra i ove godine omiljena regija članova autokluba te novi portal ADAC-a za marine, u kojem je uključen i osvrt na hrvatske marine. Nadalje, razgovaralo se o nautičkom i kamping turizmu, pri čemu je ministar naglasio kako se prema Strategiji razvoja turizma u RH do 2020. godine u narednom periodu predviđaju ulaganja u kamping segment, odnosno izgradnja novih kampova i obnova postojećih te izgradnja dodatnih vezova. Predstavnici ADAC-a naglasili su kako je Hrvatska, zbog ljepota prirode i kampova uz samu obalu, u prednosti pred konkurentima te kako će daljnje investicije u taj segment rezultirati još većim turističkim prometom.

Tijekom današnjeg službenog posjeta Münchenu, ministar turizma Darko Lorencin i direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, razgovarali su s novim potpredsjednikom njemačkog autokluba ADAC-a, zaduženim za turizam, Kurtom Heineom o unapređenju suradnje Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma s autoklubom. Ministru je predstavljeno specijalno izdanje TourSet-a za Hrvatsku, otisnuto u više od 300 tisuća primjeraka, istraživanje ADAC-a „Gdje automobilisti provode godišnji odmor“, prema kojem je Istra i ove godine omiljena regija članova autokluba te novi portal ADAC-a za marine, u kojem je uključen i osvrt na hrvatske marine. Nadalje, razgovaralo se o nautičkom i kamping turizmu, pri čemu je ministar naglasio kako se prema Strategiji razvoja turizma u RH do 2020. godine u narednom periodu predviđaju ulaganja u kamping segment, odnosno izgradnja novih kampova i obnova postojećih te izgradnja dodatnih vezova. Predstavnici ADAC-a naglasili su kako je Hrvatska, zbog ljepota prirode i kampova uz samu obalu, u prednosti pred konkurentima te kako će daljnje investicije u taj segment rezultirati još većim turističkim prometom.

Ministar je prisutne informirao i kako se, uz ministra mora, prometa i infrastrukture, Sinišu Hajdaša Dončića, sastao sa slovenskim ministrom infrastrukture te su razgovarali o dimanici izgradnje dionice koja povezuje Međimurje i Istru sa Slovenijom, što će uvelike olakšati dolazak auto turista. Prema podacima ADAC-a, svake godine u inozemstvo putuje 69 posto Nijemaca, od čega polovica njih putuje upravo automobilom.

Nakon sastanka s predstavnicima ADAC-a, održan je susret s predstavnicima bavarskih medija, koje su članovi delegacije informirali o rezultatima turističkog prometa Hrvatske, s naglaskom na Njemačku kao najvažnije emitivno tržište. Tom je prilikom ministar Lorencin istaknuo kako Hrvatska ima novu Strategiju razvoja turizma, koja je putokaz za budućnost.

„Imamo ciljeve - želimo razvijati naše destinacije, promovirati ih na određeni način, kreirati nove proizvode, s naglaskom na pred i posezonu. U sljedećih sedam godina investirat ćemo 7 milijardi eura u razvoj turizma, prije svega u hotelski sektor, gdje želimo podići udio hotelskog smještaja u ukupnom smještaju s 13 na 18 posto. U istom razdoblju želimo udvostručiti potrošnju, za što je ključno razvijati nove proizvode i motive dolazaka, poput kulturnog, sportskog, gastro, pustolovnog, ruralnog, planinskog, poslovnog, zdravstvenog i wellness turizma“, naglasio je ministar.

''Dugogodišnja suradnja Hrvatske turističke zajednice i ADAC-a, najvećeg njemačkog i europskog autokluba,  iz sezone u sezonu biva  sve uspješnijom te su njezini rezultati, poput najnovijeg Reisemagazina, jedan od razloga zašto se iz godine u godinu sve više njemačkih turista odlučuje svoj odmor provesti u Hrvatskoj. Njemačka, a pogotovo Bavarska, zasigurno je jedno od najvažnijih emitivnih tržišta te kontinuirano nastojimo različitim aktivnostima zadržati postojeće, ali privući i nove njemačke goste da dođu u Hrvatsku. Sudjelovanje na idućem sajmu f.re.e u Münchenu, u statusu zemlje partnera, potvrda je važnosti ovog tržišta za Hrvatsku i bolje promocije hrvatske turističke ponude. Tijekom današnjih poslovnih sastanaka te druženja s novinarima primili smo kvalitetne inpute na temelju kojih ćemo nastaviti osmišljavati nove proizvode i doživljaje  kako bismo ih u narednom razdoblju ponudili gostima s ovog područja'', istaknula je direktorica Matešić na sastanku s novinarima.

Nakon sastanka s predstavnicima medija, hrvatska delegacija se susrela i s predstavnicima turoperatora, koji u Hrvatsku dovode velike grupe iz Njemačke.



Pisane vijesti