Na trećoj poslovnoj konferenciji Croatia Business Open “Istra budućnosti”, ministar turizma Darko Lorencin danas je predstavio Strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2020 s naglaskom na Istru, naglasivši kako je njezina primjena već počela, a u tijeku je i izrada Strateškog marketinškog plana. "Strateški marketinški plan bit će napravljen na temelju devet planskih elemenata, a prvi od njih je strateška analiza, koja do sada nije bila napravljena i to na način da će se ispitivati naša emitivna tržišta, ali i oni koji nikada nisu bili u Hrvatskoj. Krovni operativni marketinški plan sadrži tri plana - za proizvode, za klastere i za ciljna tržišta", naglasio je Lorencin. Kada je riječ o reorganizaciji sustava TZ-a , koji je započet na terenu, ministar je istaknuo kako će županijske turističke zajednice prerasti u organizacije koje upravljaju destinacijama, te ostvariti sinergiju s privatnim sektorom. Govoreći o razvoju turizma Istre, ministar je naglasio da je ključ povećanje broja smeštajnih kapaciteta, čiju realizaciju trebamo otkočiti. Osim projekta Brijuni riviera, u funkciju će se staviti i Veliki Brijun, pri čemu se mora napraviti koncept njegovog korištenja, dodao je.
Na trećoj poslovnoj konferenciji Croatia Business Open “Istra budućnosti”, ministar turizma Darko Lorencin danas je predstavio Strategiju razvoja hrvatskog turizma do 2020 s naglaskom na Istru, naglasivši kako je njezina primjena već počela, a u tijeku je i izrada Strateškog marketinškog plana.
"Strateški marketinški plan bit će napravljen na temelju devet planskih elemenata, a prvi od njih je strateška analiza, koja do sada nije bila napravljena i to na način da će se ispitivati naša emitivna tržišta, ali i oni koji nikada nisu bili u Hrvatskoj. Krovni operativni marketinški plan sadrži tri plana - za proizvode, za klastere i za ciljna tržišta", naglasio je Lorencin.
Kada je riječ o reorganizaciji sustava TZ-a , koji je započet na terenu, ministar je istaknuo kako će županijske turističke zajednice prerasti u organizacije koje upravljaju destinacijama, te ostvariti sinergiju s privatnim sektorom.
Govoreći o razvoju turizma Istre, ministar je naglasio da je ključ povećanje broja smeštajnih kapaciteta, čiju realizaciju trebamo otkočiti. Osim projekta Brijuni riviera, u funkciju će se staviti i Veliki Brijun, pri čemu se mora napraviti koncept njegovog korištenja, dodao je.
Također, jedna od ključnih stvari su investicije u golf, jer odredišta u našem okruženju pokazuju da je potrebno imati 6 golf igrališta na milijun dolazaka. Ministar je rekao da je Savudrija dobar, ali izdvojen primjer, jer privlači turiste koji možda ne bi došli u Hrvatsku te treba raditi na tome da se u Istri izgradi četiri do šest golf igrališta.
Nadalje, istaknuo je kako su sunce i more osnova za turizam Istre, no za njegov daljni razvoj potrebno je kreirati nove motive dolazaka u pred i posezoni, primjerice ponudu kulturnog, gastro i eno turizma i sportskog i pustolovnog turizma.
"Većina dobrih rezultata Istre je posljedica sinergije javnog i privatnog sektora i implementacije master plana, a u tijeku je priprema izrade novog master plana Istre za razdoblje 2014.-2020. koji treba razvijati nove projekte", rekao je ministar.
Nakon prezentacije ministra turizma, u drugom dijelu dana planirano je održavanje okruglog stola na kojem će se raspravljati o Istri kakvu želimo u budućnosti.